علیه کشتار سیستماتیک کولبران وسیعا به میدان بیائیم

اطلاعیه کانال کولبران و سوختبران
علیه کشتار سیستماتیک کولبران وسیعا به میدان بیائیم
حکومت تروریست کولبر کُش در یک ماه گذشته بار دیگر در شهرهای کردستان اقدام به کشتار سیستماتیک کولبران گرفته تا انتقام انقلاب زن ، زندگی و آزادی را از این کارگران زحمتکش جهت ارعاب خیز‌ش‌های اعتراضی در سراسر کشور بگیرد.
در چند روز گذشته جانیان حکومت آدمکش اسلامی مخصوصا در منطقه «هنگەژال» در بانه با شلیک مستقیم ده‌ها کولبر را به گلوله بسته که چند نفر کشته و تعدادی مجروح به همراه داشته است.
 الان وقت اعتراضات کوبنده مردم در کردستان و سراسر ایران است. باید پاسخ درخوری به تروریسم اسلامی و حکومت اوباشان قاتل داد. همه باید همصدا و متحدانه در محکومیت جنایات آشکار حکومت آدمکشان و تروریست‌های اسلامی کشتار کولبران را محکوم کنند.
 سازمانهای مدافع حقوق بشری را باید مجبور کرد تا اقداماتی در راستای پاسخگو کردن جانیان اسلامی علیه کولبران کرد و دولت‌ها را زیر فشار قرار دهند تا هرچه زودتر به مماشات و سکوت ننگین شان در قبال جنایات و آدمکشی‌ها و سرکوب اعتراضات علیه طیف‌های مختلف در ایران پایان دهند و موضع جدی و فوری در بر بگیرند.
 هرگونه سکوت و بند و بست دولتها با رژیم تروریست ایران برابر با شراکت در کلیه جنایات رژیم جنایتکار اسلامی علیه مردم زحمتکش ایران در چند دهه گذشته است.
 کانال کولبران و سوختبران
 ۷ آذر ۱۴۰۲- ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate