به استقبال اول ماه روز جهانی کارگر می‌رویم

به استقبال اول ماه روز جهانی کارگر می‌رویم
پیشاپیش فرارسیدن اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران و زحمتکشان مخصوصا قربانیان حکومت جنایتکار سرمایه در ایران، کولبران و سوختبرانی که برای یک لقمه نان توسط هیولای اسلامی حاکم به قتل رسیده یا معلول شده‌اند و خانواده‌ جانباختگان، کارگران زندانی و همه قربانیان حکومت قاتل اسلامی تبریک میگوییم.
روز جهانی کارگر کیفر خواست ما علیه نظام چرکین و پوسیده و جنایتکار جمهوری اسلامی است، روز تسخیر خیابان‌ها و لرزه بر اندام حکومت جنایتکار اسلامی است، به خیابان‌ها بیائیم.
در روز کارگر یاد کلیه کارگرانی را که در مراکز کار و در قتلگاه نظام سرمایه‌داری اسلامی جانشان را از دست داده‌اند، گرامی می‌داریم. در شرایطی امسال به روز جهانی کارگر نزدیک می‌شویم که بیش از هفت ماه است خیزش عظیمی با شعار «زن، زندگی و آزادی» بعد از قتل مهسا (ژینا) امینی حکومت اسلامی موج وسیعی از اعتراضات میلیونی در داخل و خارج کشور را در مقابل خود می‌بیند. ترس و وحشت از سرنگونی به کابوس حکومت قاتلان و کودک‌کُـشان تبدیل شده است. اعتراضات و اعتصابات کارگری در شهرهای مختلف ایران هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد. با سرنگونی و نابودی کل این حکومت جنایتکار می‌توان امید به زندگی و تلاش برای ساختن یک دنیای آزاد و برابر و رفاه همگانی را میسر کرد.
 زنده باد اول ماه مه
زنده باد روز جهانی کارگر
کانال کولبران و سوختبران
٦ اردیبهشت ۱٤٠٢، ٢٦ اپریل ٢٠٢٣
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate