ادامه تظاهرات های مردم کردستان عراق علیه جمهوری اسلامی در شهرهای شیخان و گرمیان

 اطلاعیه شماره ۵
ادامه تظاهرات های مردم کردستان عراق علیه جمهوری اسلامی در شهرهای شیخان و گرمیان

در ادامه تظاهراتهای توده‌ای علیه حملات موشکی جمهوری اسلامی به کردستان عراق، امروز  ۲۴ ژانويه (۴ بهمن ماه ۱۴۰۲) نیز تظاهرات های گسترده‌ای در شهرهای شیخان و گرمیان برگزار شد.

در این تظاهرات ها که هزاران نفر شرکت داشتند حملات حکومت تبهکار اسلامی و تروریسم اسلامی و حضور سپاه پاسداران در کردستان عراق را محکوم کردند. تظاهرات امروز در شیخان و گرمیان ادامه تظاهراتهای بزرگ در ۷ شهر اربیل، دهوک، زاخو، سلیمانیه، هه لبچه، سوران و رانیه بود.

مردم مبارز کردستان عراق!
اعتراضات خود را علیه حملات جنایتکارانه جمهوری اسلامی هر چه بیشتر گسترش دهید. تظاهراتهای شما در ۹ شهر در کردستان عراق و خشم و انزجار عمیق شما علیه حملات حکومت تبهکار اسلامی مورد توجه و حمایت مردم ایران در سطح گسترده قرار خواهد گرفت. در خیزش انقلابی و مردمی زن زندگی آزادی مردم ایران با برپایی تجمعات اعتراضی و اعتصابات در کردستان ایران گامهای موثری برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی برداشتند. خشم و تنفر شما علیه حکومت اسلامی ادامه خواست میلیونی مردم در ایران برای به زیر کشیدن  و نابودی حکومت اسلامی است. خواست بستن کنسولگری و مراکز تروریستی و جاسوسی حکومت اسلامی در عراق و بیرون راندن آنها از کردستان عراق را پیگیرانه ادامه دهید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۴ بهمن  ١٤٠٢
۲۴ ژانویه ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate