وحدت جنبش فلسطین یهودیان آزاده خواه رمز طرد نازیسم صهیونیستی

وحدت جنبش فلسطین یهودیان آزاده خواه رمز طرد نازیسم صهیونیستی

نسل کشی و آوارگی که نازیسم صهیونیستی طی هشت هفته درغزه براه انداخته و بی پروا در انظار جهانیان تداوم میدهد و امپریالیسم آمریکا از آن حمایت میکند فزون بر جنایات نازیسم هیتلری است . در تمامی جنگهای تجاوزگرایانه صد سال اخیر علیرغم نا برابر بودن امکانات جنگی   متجاوزین  توده های رزمنده علیه متجاوز حداقلی از امکانات رزمی و سرزمینی برای مانور دادن داشته اند . هر چند تلفات سنگینی بوقوع پیوسته و جنایات جنگی متجاوزین امپریالیستی هولناک و تاریخی است . اما در این نسل کشی نازیسم صهیونیستی توده های فلسطینی حتی اسلحه و مکانی برای پناه گرفتن ندارند و کودک و زن و پیر و جوان گروه گروه قربانی ماشین کشتار صهیونیسم و حامیان امپریالیستی اش قرار دارند . بربریتی که نمونه و بی همتاست و گوی سبقت از نازیسم هیتلری را برده . 

این نسل کشی موئید این امر است که اساس و بنیاد های فکری و عقیدتی هر دو نازیسم چه صهیونیستی و چه هیتلری مشابه و همزاد یک دیگرند . اگر در ایجاد زمینه های وقوع هولوکاست اول صهیونیسم چرخ دنده هیتلر بود در انجام هولوکاست غزه نازیسم صهیونیستی تمام قد بازیگر بربریت وجنایات ضد بشریست که مشارکت آمریکا را هم دارد و تمامی گندیده خانه های حقوق بشری و دادگاه لاهه و سازمان ملل (برده) مناظره گرعقیم شده هستند . تمامی این سازمانهای عریض و طویل حتی از ابراز نمایشی اعلام جرم جنایات جنگی و نسل کشی و متهم کردن نتانیاهو ابا دارند. اما همین سازمانهای فاسد و نژاد پرست بدستور اربابان امپریالیست چهار چشمی مراقبند که در آفریقا و دیگر نقاط  کسی منافع غارتگرایانه اربابان را بخطر نیاندازد و در دادگاههای تهوع آور به صلیب کشیده میشوند ولی پینوشه و کیسینجر تا آخر عمر در ناز و نعمت و بدونه دغددغد پیگرد ومجازات گذران زندگی کردنند. 

 بربریتی که نازیسم صهیونیستی طی ۷۵ سال گذشته براه انداخته تنها فلسطینیان را کشتار و آواره نکرده بلکه همین نازیسم صهیونیستی عامل اصلی و زمینه ساز عملی آنتی سمتیزم (یهود ستیزی ) میباشد که   خودعملی ارتجاعی و ضد بشریست . صهیونیسم با تمسک رزیلانه  و فریبکارانه و فرصت طلبانه و ارتجاعی به دین یهودیت تیشه به ریشه  زحمتکشان یهودی زده و عامدانه و حساب شده با اشاعه  تنفر آفرینی مقاصد برتری طلبی و نژاد پرستی و تشدید استثمار   تمامیت خواهی  تجاوزگری و غصب سرزمین های ملل دیگر را دنبال میکند و  پایگاه نظامی فعال مایشائ امپریالیسم آمریکا در منطقه است. 

امروزه فلسطینیان و کلیمیان زحمتکش هر دو قربانی و گروگان نازیسم صهیونیستی اند . حمایت یهودیان آزادی خواه سراسر جهان از حقوق و مبارزات فلسطینیان بویژه در حوادث اخیر برای دست یابی به صلح و زندگی انسانی در سرزمین مادری نشان این حقیقت است .

 این حمایت  یهودیان آزادی خواه در حالی صورت میگیرد که دول عربی و اسلامی منجمله ترکیه و اردوغان فریبکار بنده و سرسپرده امپریالیسم اند و رجز خوانی مزورانه جمهوری اسلامی تهوع آور گشته و از جان فلسطینیان مایه میرود و دولت چین در پی چتکه انداختن و گسترش منافع اقتصادی خودش است و دولت روسیه با پا گیر شدن در جنگ اوکراین  از انجام هر اقدام عملی موثر ظاهرا ناتوان است . 

 تنها راه رهایی فلسطینیان مبارز و یهودیان کارگر و زحمتکش از نکبت و جهنم نازیسم صهیونیستی برای دست یابی به صلح و زیستن انسانی در سرزمین مادری تحت یک حاکمیت دمکراتیک با عدالت اجتماعی عاری از هرگونه تبعیض نژادی و دینی و قومی و زبانی و عقیدتی و  طرد ابدی صهیونیسم و تفکر ضد بشری  یهود ستیزی  اتحاد و وحدت جنبش مردم فلسطین با  کارگران و زحمتکشان وازاد اندیشان یهودی در سرزمین غصب شده فلسطین و عرصه جهانی  است . که قطعا حمایت کارگران و زحمتکشان جهان را بهمراه خواهد داشت . 

در نبود و عدم تحقق چنین وحدت سازنده و رهایی بخشی  امکان بروز  دور باطلی از اقدامات انتحاری توسط گروههای بغایت متعصب مذهبی که جنایات نازیسم صهیونیستی زمینه تولد و رشدش را فراهم آ ورده از سویی و د رنده خویی  ماورای فاشیستی رژیم صهیونیستی علیه جنبش فلسطین بدور از انتظار نیست .

مزدک        

۲۸آذر ماه ۱۴۰۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate