هولوکاست جدید توسط نازیسم صهیونیستی و امپریالیسم امریکا 

هولوکاست جدید توسط نازیسم صهیونیستی و امپریالیسم امریکا 

طی یکماه اخیر بیش از ده هزار غیرنظامی که نزدیک به پنچ هزار نفر آن کودک است قتل عام شده، یک و نیم میلیون نفر آواره و کوچ داده شده کلیت شهر غزه به ویرانی مبدل شده، آب و برق و سوخت و دارو و غذا به روی غزه بسته شده و در مناطق کرانه غربی اذیت و آزار و حمله به فلسطینیان به امری روزمره تبدیل شده است. تمامی این جنایات توسط نازیسم صهیونیستی و مشارکت مستقیم امپریالیسم بویژه امریکا صورت گرفته و در حال جریان است.
مگر این نسل کشی، کودک کشی، اخراج دسته جمعی و تصرف سرزمین هولوکاست نیست؟
مگر نازیسم هیتلری غیر از این انجام داده بود. تازه نازیسم هیتلری در هیچ تجاوزی پنچ هزار کودک را در عرض یک ماه قتل عام نکرد.
این جنایات هولوکاستی قرن بیست و یکم توسط جنایتکارانی انجام میشود که مدعی هستند از قربانیان هولوکاست نازیسم هیتلری اند. مگر میشود کسی یا گروهی قربانی جنایاتی هولناک باشد و بعد خودش جنایاتی از آن بد تر را علیه دیگر انسانها و بشریت انجام دهد؟
این جنایت کاران، نتانیاهو و نازیسم صهیونیستی و شرکای امپریالیستی اش یا هولوکاست را دروغین ساخته و پرداخته اند تا با خدعه و نیرنگ و تبلیغات و مظلوم نمایی مستمسکی برای اشغال سرزمین فلسطینیان درست کنند و با کشتن و کوچ دادن فلسطینیان خود سمبل و جانشین هیتلر و نازیسم در قرن بیست و یکم گردند و یا اینکه هولوکاست در قرن بیستم اتفاق افتاده، که اتفاق افتاده، اما صهیونسم همسو با نازیسم هیتلری در ایجاد آن بازیگری و مشارکت داشته واز حمایت امپریالیسم جهانی برخوردار بوده تا در قالب تمام و کمال نازیسم صهیونیستی در فلسطین مستقر و چماق امپریالیسم در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا بشود.
ماهیت و ریشه عاملین فاجعه دردناک هر دو هولوکاست ، هولوکاست قرن بیستم و هولوکاست اخیر علیه فلسطینیان، یکی است.
هر دو هولوکاست توسط دست راستی ترین و وحشی تربن جناحهای دینی، مسیحی صهیونیستی، و سرمایه داری و نژادپرست و برتری جو و تمام خواه و غاضب صورت گرفته و میگیرد و هر دو در تداوم یکدیگرند. عاملین و بازیگران او نیز مشابه. هر دو نازیسم از حمایت امپریالیسم برخوردار بودند و هستند.
اگر در نازیسم هیتلری بعلت قدرت گرفتن ارتش سرخ و احتمال شکست ارتش نازیسم سرانجام امپریالیسم جهانی وارد نبرد با نازیسم هیتلری شد و تعدادی از کارشناسان نازیسم را به کشورهایشان بردنند، در نازیسم صهیونیستی قرن بیست و یکم کل امپریالیسم بویژه امریکا از ابتدا مشارکت کننده نسل کشی فلسطینیان است و از عوامل بازدارنده برقراری آتش بس و جلوگیری از کشتار کودکان و زنان و کهنسالان در غزه است. امریکا با اعزام نیروی دریایی و ناو هواپیما بر و زیر دریایی اتمی به منطقه خاور میانه و تهدید ضمنی و مستقیم. دولت های منطقه سد راه هرگونه حمایت جدی از فلسطینیان گشته است تا نسل کشی و سلطه مطلق بر منطقه و ممانعت از گسترش نفوذ رقبای محلی و شرقی صورت بگیرد.
هر چند حاکمین فاشیست و برخا وابسته به امپریالیسم از مصر و اردن و عربستان و قطر گرفته تا جمهوری اسلامی و ترکیه هرگز نمیخواهند بطور عملی و جدی از جنبش دمکراتیک فلسطین حمایت کنند و عملا هر کدام با حمایت از جناحهای سازشکار، محمود عباس، و یا مذهبی و ارتجاعی چون حماس و حزب الله و جهاد اسلامی تلاش در منحرف کردن جنبش دمکراتیک توده های فلسطین دارند. در عمل نازیسم صهیونیستی و امپریالیسم امریکا نسل کشی میکند و باقی حکومتهای ارتجاعب ایجاد تفرقه و انحراف در جنبش.
اما علیرغم این ددمنشی توده های فلسطین فقط یک متحد و حامی راستین دارند. کارگران و زحمتکشان جهان.
همچنانکه نازیسم هیتلری با مبارزات کارگران و زحمتکشان جهان در آلمان شکست خورد. امروزه علیرغم نبود قطب سوسیالیستی قدرتمند کارگران و زحمتکشان تمامی کشور های جهان و کلیمیان آزاده با اتحاد درونی و در همبستگی با مبارزه فلسطینی ها میتوانند با اعمال فشار به دولت های خودی بویژه امپریالیسم امریکا به این کشتار و بربریت نازیسم صهیونیستی و امپریالیستی افساری بزنند.
مزدک.
شانزدهم ابانماه ۱۴٠۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate