دین و روحانیت عاملین فلاکت و کشتار!

دین و روحانیت عاملین فلاکت و کشتار!

با درود فراوان به کارگران مبارز ! 

قتل شنیع و غم انگیز دوشیزه مهسا امینی توسط اراذل خامنه ائی ، راسپوتین جنایتکار حاکم ، بیان واقعی و انکار ناپذیر عمل کرد باور افیونی و ضد بشری دین اسلام و مذهب شیعه حاکم بر ایران است . مسئول مستقیم قتل مهسا و مهسا های دیگر و خشونت جنون واری که به اشکال مختلف علیه زنان و دختران در ایران صورت میگیرد شخص خامنه ائی و سخنان مشمئز کننده اوست . عمل کرد خامنه ائی و اوباش اش نه تنها علیه زنان بلکه علیه تمامیت جامعه عدالت خواه ایران است . از کارگران و زحمتکشان گرفته تا دانشجویان ، معلمین ،  کادر درمانی و اقشار دمکراتیک خواه دیگر .

قتل مهسا امینی و جنایات متعددی که طی ۴۲ سال حاکمیت خمینی و خامنه ائی راسپوتین صورت گرفته و عملکرد  تاریخی دین اسلام بویژه طی ۱۲۰ سال گذشته مبین این واقعیت است که دین اسلام و مذهب شیعه و مبلغینش ، ملایان و آیت ا له ها،  در تمامی عرصه های اجتماعی همواره در برابر آزادی و عدالت خواهی و رهائی قرار گرفتند . 

۱ ) چه هنگامیکه در حمایت از حاکمیت استبداد علیه جنبشهای آزادی خواهانه قرار گرفتتد و سرکوب توده ها را الاهی جلوه دادند  همچون شیخ فضل اله نوری در دوران مبارزات برای مشروطیت  با سلاح شریعت به قتل مشروطیت پرداخت و  یا  آیت اله کاشانی در همراهی با کودتای آمریکایی ۱۳۳۲ علیه جنبش توده ها قرار گرفت . 

۲ ) چه هنگامیکه علیه استبداد در صف توده های مبارز و آزادی خواه نفوذ کردند و لانه انداختتد تا مبارزات آزادی خواهانه را مهار کرده و به انحراف بکشانند و مشروطیت را سازگار شریعت اسلام بکنند . همچون تعدادی از آیت اله های دوران مشروطیت که با نفوذ در صف مشروطیت مانع از غیر اسلامی ، شریعتی ، شدن قوانین  مجلس گردند . و فلاکت بار ترین نمونه  نفوذ دین و ملا و آیت اله در مبارزات توده ها علیه استبداد شاه چنگ انداختن اوختاپوس وار خفه کننده  ملائی چون خمینی است که با همدلی و کمک  آمریالیسم بر جنبش ازادی خواهانه توده ها سوار شد و میوه قیام ٥۷ را تصاحب کرد و آزادی را کشت . 

خمینی مسلمان شیعه نه از منظر آزادی خواهی بلکه از پایگاه تاریخی ارتجاع اسلامی و شیعی و ضدیت با آزادگی و جهت تحکیم بردگی و ممانعت از رهایی توده از ستم استبدادی و نهایتا استثمار  با مبارزات توده ها علیه شاه همراه شد و بر آن چنگ انداخت و آنچنان کرد که شاهدش هستیم . 

دین و اسلام و مذهبی که مبنای آن بردگی بدون چون و چرا و تسلیم شدن مطلق به موهومات آسمانی است و زجر و ستم و فلاکت کشیدن توده ها را در این دنیای واقعی به توده ها حقنه میکند تا در دنیای موهوم جایگاه بهشتی یابند و دست ستمگران و استثمارگران را باز میگذارد تا در این دنیای واقعی تا میتوانند آزادانه ستم و استثمار کنند  و هر گونه تعرض به مالکیت و اعتراض توده ها به نا عدالتی های اجتماعی را دشمن خدا قلمداد میکند و موجب مرگ و زنان و دختران را با تمسک به بد حجابی  میزنند یا وحشیانه میکشند  از بنیاد و اساس غیر انسانی و منحط و افیونی و باطل مطلق است و باید بطور مطلق از هر گونه دخالت و عملکرد اجتماعی حذف گردد . 

کارگران و زحمتکشان مبارز ،  مبارزه علیه دین و  مذهب و  خرافات و ضدیت جنون وارش با زنان و دختران  از اهم مبارزات طبقاتی طبقه کارگر و زحمتکشان میباشد . پادزهر این افیون “دین ” تحمیل شده  کسب آگاهی اجتماعی انقلابی است . .

مزدک

۲۷ شهریور ۱۴۰۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate