با اعتصاب سراسری ” مهسا ”  را زنده نگهدارید ! … اعتصاب سراسری و سرنگونی

اعتصاب سراسری و سرنگونی

کارگران و زحمتکشان مبارز ! 

رژیمی که باورمندی دینی و مذهبی و محاربش تکه پارچه ایی بیش نیست ، از بنیاد و اساس منحط و منفور و بی پایه است . رژیم و نظامیکه پایگاهی در بین توده ها ندارد و مزدوران سرکوبگرش ناتوانی در رویارویی با اعتراضات توده ایی را به اعمال کاری همدیگر متهم میکنند نمیتواند و نباید دیگر بر اریکه حاکمیت بماند و باید با قیام توده ها سرنگون شود . 

کارگران و زحمتکشان ، زنان و مردان مبارز !  ۴۳ سال ستمگری ملایان و اراذل سرکوبگرش  همچون دیگر رژیمهای ستمگر در تاریخ به پایان عمرش نزدیک گشته است . 

اگر تا کنون رژیم جمهوری اسلامی به اتکای نیرو های سرکوبگر و با بهره گیری از بی سازمانی توده ها قادر به سرکوب و تداوم به حاکمیت دینی منحط خود بود ، اما اکنون با مبارزه عظیمی که توده ها در اعتراض به قتل مهسا امینی  و خشم انبوه شده ۴۳ ساله به خیابانهای سراسر کشور کشانده اند هم نوعی سازمانیابی  در مبارزات بهم بسته توده ها بچشم میخورد و هم اینکه تزلزل و رخوت و اتهام زنی بهمدیگر در نیروهای سرکوبگر رخنه نموده است .  امری که بدور از انتظار نیست و مکرر در تاریخ مبارزات توده ایی اتفاق افتاده و عیان ترین آن از هم گسیختگی ارتش شاهنشاهی در قیام توده ایی ۵۷ است . 

کارگران و زحمتکشان ،  کارمندان ادارات و زنان و مردان مبارز علاوه بر مبارزات اعتراضی خیابانی با دست زدن به اعتصابات سیاسی سراسری و گسترده خود در تمامی عرصه های تولیدی بویژه نفت و پتروشیمی و صنایع سنگین  … و خدماتی ، بانکی ، اموزشی ..  رژیم را در منجنیق سقوط قرار داده و با تشکیل شورای عالی همآهنگی انقلابی مبارزات رزمنده توده را در تمامی جبهه ها برای سرنگونی رژیم سازماندهی هدفمند و رهبری نموده و در جریان این مبارزه سرنگون ساز از نفوذ مجدد  انحراف گرایانه روحانیت در سلک مخالفت  با رژیم جمهوری اسلامی ممانعت بعمل آورید . 

همچنانکه اعتراضات توده ایی در شهریور ٥۷ علیرغم کشتار شاه به سرنگونی سلطنت انجامید ، اعتراضات توده ایی و سراسری اخیر که از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز گشته چشم انداز سرنگونی را  ممکن ساخته است  . 

مزدک 

سوم مهر ماه ۱۴۰۱

_________________________

با اعتصاب سراسری ” مهسا ”  را زنده نگهدارید ! 

کارگران مبارز ! 

قتل ددمنشانه دوشیزه مهسا امینی توسط آتش باختیار های خامنه ایی ، تعرض  آشکار به حریم امنیت جانی تمامی زنان و دختران و کلیت جامعه سرزمین ایران است .  در اکثر حکومت های سرمایه داری  جهان ستم  و جنایت علیه توده ها صورت میگیرد و شنیده نشده که زنی را برای نداشتن یک دکمه و یک تکه پارچه و بیرون افتادن چند تار مو با سفاکی بقتل برسانند  . اینگونه جنایات مختص نظام دینی و مذهبی خامنه ائی و انصارش است .  نظامیکه رئیس جمهور جنایتکارش که در سال ٦۷ مسئول کشتار هزاران  جوان دربند در زندانها بود و ” ملا ” صفتانه در سازمان ملل اشک تمساح برای فلسطین و یمن میریزد  اما در مورد جنایتی  ٫ قتل مهسا ٫  که در تهران زیر نظر خود او صورت گرفته  دمی نمیزند .  و خامنه ایی راسپوتین برای  فلوید سیاهپوستی که جنون وار  توسط پلیس آمریکا بقتل رسید مزورانه علم دادخواهی بر میدارد اما در مورد قتل مهسا که اراذلش انجام دادند  دمی نمیزد و در جمع حواریونش آنها را به مقاومت و سرسختی تشویق میکند .  

کارگران مبارز .  حفظ جان زنان و دختران  و آزادی و برابری آنها و حق انتخاب  پوشش و طرد هرگونه ظلم جنسیتی  چه دینی و مذهبی و چه سنتی   بخش مهمی از مبارزه طبقاتی  طبقه کارگر مبارز و آگاه میباشد  و امروزه در الویت است . 

وسعت و حجم اعتراضات خیابانی توده های خشمگین   و شعارهایشان بیان راشخ  تنفر از قتل ” مهسا ”  و آمادگی آنها  در عبور از جمهوری اسلامی و دست یابی به آزادی است  . 

کارگران مبارز !  با اعتصابات سراسری و فلج کننده در تمامی صنایع و خدمات  و با هدایت شورایی اولا مانع از تکرار چنین جنایاتی و ستم علیه زنان و دختران گشته و مبارزات را بسمت  رهایی از نطام دیی و مذهبی جمهوری اسلامی و برپایی حاکمیت عدالت اجتماعی شورایی  سوق دهید . .

مزدک 

۳۱ شهریور ۱۴۰۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate