علیه قتل فاطمه محمد پناهی دختر ۱۷ ساله سردشتی

علیه قتل فاطمه محمد پناهی دختر ۱۷ ساله سردشتی 

         

مردم آزاده و انقلابی سردشت و سراسر کردستان

 

فاجعه تکان دهنده قتل دختر ۱۷ ساله فاطمه محمد پناهی در سردشت را حتما شنیده‌اید. او را به ازدواج اجباری درآوردند و پس از یکسال سه مرد بیرحم او را که تسلیم این ازدواج نشده بود با شلیک گلوله به قتل رساندند.

 

همه شما زمینه‌های این جنایت بزرگ و مقصرین اصلی آن را می شناسید. این ثمره مستقیم ۴۴ سال قوانین بی رحمانه حکومت علیه زنان، سرکوب هر روزه زنان، قوانین کودک‌همسری و تبلیغ آن توسط دستگاه تبلیغاتی رسانه‌ها و مساجد، ترویج خرافات کثیف ضد زن که هر روز مانند سمی توسط دستگاه تبلیغاتی حکومت پخش میشود، زندانی کردن زنان در حجاب اسلامی و مجاز شمردن قتل زنان تحت عنوان دفاع از ناموس و هزاران جنایتی است که از بدو حاکمیت این رژیم زن ستیز، کودک ستیز و بیرحم اسلامی در دستور کارش قرار گرفته است. عامل اصلی قتل فاطمه حکومت اسلامی است.

 

این وظیفه شما است و در توان و قدرت شما است که به جنایت قتل‌های ناموسی پایان دهید. تجربه خروش شما علیه قتل شلیر رسولی در مریوان در ۱۷ شهریور سال قبل، و یک هفته بعد حضور دهها هزار نفره شما بر مزار ژینا، به دور انداختن میلیونی حجاب، این پرچم حکومت ضد زن و یک سال تداوم انقلاب علیه بانی و مسبب همه جنایاتی که در این جامعه علیه مردم و بطور ویژه علیه زنان انجام میشود، شما را در موقعیت تاریخی مهمی قرار داده است. شما به یمن پیشروی های انقلاب زنانه ای که در یک سال گذشته در کردستان و در سراسر کشور به راه افتاده و رژیم را مستاصل کرده است، قادرید به این تاریخ خونبار علیه زنان پایان دهید.

 

زنان و مردم آزاده سردشت، زنان و مردان مبارز در سراسر کردستان

وقت آن است که روزهای درخشان دیگری را در تاریخ مبارزات آزادیخواهانه‌ خود ثبت کنید. پرچم محکومیت قتل بیرحمانه فاطمه محمدپناهی را برافرازید، خود را سازمان دهید، مراسم‌های باشکوه برای او برگزار کنید و موجی از اعتراض در سراسر کردستان به راه اندازید. شما میتوانید و این وظیفه را به دوش دارید.

 

زنان آزاده، پرچم این مبارزه قبل از هر کس، در دست شماست. شما نشان داده‌اید که میتوانید دست به کارهای عظیم و تاریخی بزنید. جلو بیفتید و سردشت و شهرهای کردستان را به حرکت درآورید. قتل فاطمه باید آخرین مورد زن کشی در کردستان باشد.

 

 

گرامی باد یاد عزیز فاطمه محمد پناهی

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۰ مهر ١٤٠٢

۲ اکتبر ٢٠٢٣

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate