احضار پدر مهسا به رژیم درمانده کمکی نخواهد کرد!

احضار پدر مهسا به رژیم درمانده کمکی نخواهد کرد!

 

 

امجد امینی، پدر مهسا (ژینا) امینی، روز دوشنبه ٢٢ شهریور به اداره اطلاعات سقز احضار شده و یک‌ساعت تحت بازجویی قرار گرفته است تا از برگزاری مراسم سالگرد جانباختن مهسا صرف‌نظر کرده و اطلاعیه اخیر در خصوص برگزاری مراسم را تکذیب کند. بازجویان اداره اطلاعات سقز جنایتکارانه امجد امینی را تهدید کرده اند که در صورت هرگونه «فعالیت، مصاحبه و سخنی» از سوی او و خانواده‌اش در خصوص سالگرد ژینا، «فرزند دیگرش اشکان بازداشت خواهد شد»!

 

پاسخ این تهدیدات جنایتکارانه حضور هر چه توده ای تر و وسیع تر مردم بر مزار مهسا در روز ۲۵ شهریور است. رژیم میداند که مردم در سقز و کردستان و سراسر کشور تدارک وسیعی را به مناسبت سالروز انقلاب شروع کرده اند. میداند که اعتصاب عمومی یکپارچه ای در راه است و جلویش را نمیتواند بگیرد. میداند که مراسم بزرگ مهسا به نقطه عطف دیگری در تداوم انقلاب تبدیل خواهد شد. در نتیجه تمام تلاشش را بکار انداخته تا با تحت فشار قرار دادن خانواده این جانباخته عزیز برگزاری مراسم توسط خود خانواده لغو شود. اما در این تلاش نیز ناکام ماند و خانواده مهسا (ژینا) اعلام کردند که مراسم سالگرد مهسا را برگزار خواهند کرد.

 

سقز به یک مرکز مهم سالروز انقلاب تبدیل شده و حکومت از جمعیت چه در خیابان چه بر مزار مهسا وحشت دارد. مقامات حکومت پیش خود حساب کرده اند اگر جلو جمعیت را نگیرند بار دیگر شعله های انقلاب همه جا را فراخواهد گرفت و اگر زد و خوردی با مردم صورت گیرد و دست به جنایت دیگری بزنند به جرقه ای در انبار باروت خشم مردم تبدیل میشود. بعلاوه سقز تنها نیست. انقلاب سراسری است محدود به یک شهر و یک استان نیست. ترس سران رژیم واقعی است. موج تازه قدرتمند انقلاب در سقز و کردستان و سراسر کشور در راه است. مردم مبارز کردستان با اعتصاب قدرتمند خود و با حضور گسترده خود بر مزار مهسا و در خیابان های شهرها پاسخ اذیت و آزار و تهدید خانواده های جانباخته را به رژیم درمانده و بی آبروی حکومت خواهند داد.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ شهریور ١٤٠٢

۱۲ سپتامبر ٢٠٢٣

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate