مردم کردستان خود را برای تعطیل عمومی در سالگرد انقلاب آماده میکنند!

مردم کردستان خود را برای تعطیل عمومی در سالگرد انقلاب آماده میکنند!

 

نهادهای امنیتی شهرهای مهاباد و  بوکان، کسبه و بازاریان این شهر را تهدید کرده‌اند تا از بستن مغازه‌های خود در سالگرد اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ خودداری کنند. همچنین در روزهای گذشته نهادهای امنیتی با دستگیری و تهدید تعدادی از خانواده های جانباختگان انقلاب از آنها خواسته اند که در سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی در شهرهایی که عزیزانشان دفن شده اند، حضور نداشته باشند.

 

این تهدیدها فقط نشانه این است که کسبه و بازاریان شهرهای کردستان دارند خود را برای تعطیل عمومی و خانواده ها برای مراسم بزرگداشت عزیزان خود آماده میکنند. ترس و وحشت حکومت بی دلیل نیست. حکومت تصور میکند میتواند با تهدید و دستگیری مردم را عقب براند.

 

از خانواده های جانباختگان با تمام قوا حمایت کنیم، در مراسم هایشان فعالانه شرکت کنیم و از همین الان خود را برای تعطیل عمومی و سراسری کلیه محل های کار، مغازه ها و بازار آماده کنیم. زنان شجاع و مبارز که سنگر حجاب را در هم شکسته اند، را فرامیخوانیم که در سالگرد انقلاب تماما بدون حجاب اسلامی به خیابان بیایند و گام دیگری انقلاب را به جلو ببرند.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری، اقشار مختلف مردم کردستان را فرامیخواند که با تمام قوا خود را برای سالگرد انقلاب، روز ۲۵ شهریور، روزی که مهسا (ژینا) را بیرحمانه به قتل رساندند آماده کنند.

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۸ آگوست ۲۰۲۳

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate