جلوی نسل‌کُشی زندانیان را فورا باید گرفت

شکنجه زندانیان در سیاه‌چال‌های حکومت قاتل و فراخوان برای نجات فوری همه زندانیان سیاسی در زندانهای حکومت جنایتکار اسلامی

حکومت جنایتکار اسلامی مرتکب جنایات مخفی و سازماندهی شده در زندان‌ها شده است.

آیا در ارتباط با اعدام و کشتار مخفیانه زندانیان سیاسی و بازداشتی‌های اعتراضات اخیر که به‌صورت شبانه جنازه‌هایی را در بیابان‌ها و گورستان‌ها دفن می‌کنند ‌شنیده‌اید؟

یک تعداد زندانیان سیاسی قدیمی و بازداشت‌شدگان اخیر را با صدور احکام اعدام یا حتی یکی دو مورد اخیر که اجرا شدند با استفاده از مدیای اجتماعی مردم را به آن مشغول می‌کنند، در حالیکه جنایات بزرگ‌تر، وحشیانه‌تر و کشتارهای زیادی را در این مابین در خفا انجام داده‌اند و هیچ خانواده‌ای از وضعیت عزیزانشان اطلاعی در دست ندارد.

ده‌ها هزار زندانی سیاسی قدیمی و بازداشتی‌های اخیر در بیدادگاه‌ها و شکنجه‌گاه‌های مخوف حکومت تروریست داعشیان و قاتلان اسلامی در گروگان و تحت شدیدترین شکنجه‌ها و مطمئنا بسیاری از دختران و زنان و نوجوانان هم مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.
تا امروز هیچ خبری از زنده‌ماندن و سرنوشت اکثریت آنان در دسترس نیست، آنهم به دلیل ممنوع الملاقات، ممنوع التماس‌ها، ممنوع بودن از داشتن حق وکیل انتخابی، گمان بر کشتار تعداد زیادی از زندانیان در سکوت است و چون کسی دسترسی به زندان‌ها و اطلاعات بازداشت‌شدگان و زندانیان سیاسی دیگر را ندارد این نگرانی‌ها برای هزاران خانواده سیاسی وجود دارد که جان عزیزانشان در زندان در خطر جدی و اتفاقات ناگوار داخل زندان‌هاست.

همه خانواده‌های زندانیان در حال حاضر بلاتکلیف، نگران و از نظر روحی و روانی، زندگی‌شان در هاله‌ای از ابهام و به سرنوشتی سیاه و تاریک گره خورده است.

چه باید کرد!!
همانطور که می‌دانیم این روزها بحث کفالت از زندانیان سیاسی و بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر یا محکومین به اعدام در زندانهای ایران ابعاد گسترده‌ای در خارج توسط نمایندگان پارلمان کشورهای اروپایی بخود گرفته است.

نفس این حرکت اگرچه به خودی خود مثبت و در جهت هشدار به مقامات حکومت قاتل به یک جورایی اعمال فشار محسوب می‌شود اما حداکثر فشار نیست. کفالت ده‌ها هزار زندانی سیاسی از عهده نمایندگان کشورهای غربی خارج است و این صرفا یک حرکت دیپلماتیک بین دولت‌ها با سران حکومت جنایتکار اسلامی است و نه اقدام برای اخراج مقامات یا خانواده‌های حکومت قاتل و بستن سفارت‌خانه‌های تروریستی و یا حتی مسدود کردن اموال سران دزد و قاتل حکومت تروریست اسلامی.
ما نباید منتظر کار یا فشار و اقدامات جدی و تازه دولت‌های غربی باشیم چون تنها وقت تلف کردن و امید واهی و همچنین باز گذاشتن راه‌های فرار یا بند و بستی دیگر، ادامه مماشات‌ها و ایجاد سناریوهای سیاه برای ما مردم ایران است.

اما خانواده‌های زندانیان و مردم مبارز و همه آن انقلابیونی که در یکصد روز گذشته با جان و دل در انقلاب و خیزش سراسری نقش داشته و در خیابان‌ها با دستان خالی به رویارویی قاتلان و وحوش جنایتکار اسلامی برخاستند، می‌توانیم این‌بار مساله و هدفمان را برای نجات زندانیان و همه بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر بگذاریم و با قدرت تمام و اتحاد عمل به خیابان‌ها برگردیم، باید اعتراضات خود را به جلوی زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌های بسیج و سپاه تروریستی و مراکز نگهداری زندانیان هدایت کنیم. باید خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط همه زندانیانی سیاسی شویم.

ما می‌توانیم و باید تا دیر نشده عزیزانمان را از زیر شکنجه و قتل‌گاه داعشی‌های قاتل و تروریست اسلامی بیرون بکشیم. باید به زندان‌ها تعرض کرد، اهرم فشار جمهوری اسلامی یعنی گروگان و شکنجه زندانیان سیاسی است و باید از بین ببریم.

باید درب زندان‌ها را شکست. تنها راه ما اتحاد عمل و در دست گرفتن خیابان‌ها و تبدیل آن به سنگر مقاومت و ادامه مبارزات مداوم است. سناریوهای صدور احکام اعدام برای تعدادی و سپس تبلیغات روانی و گمراه کردن مردم توسط رسانه‌های حکومتی و حتی خارج کشوری را خنثی کنیم. کار آنها مخدوش کردن و به بیراهه‌بردن هدف اصلی ما که همان اعتراضات و اعتصابات سراسری و انقلاب است و ما با درایت و خنثی کردن هر نوع تاکتیک و دروغ‌های رسانه‌ای ، اخبار جعلی و تبلیغی باید برای ادامه و به سرانجام رساندن انقلاب برای سرنگونی حکومت جنایتکار اسلامی دوباره خیابان‌ها را تسخیر و به این جنگ ادامه دهیم.

هه‌ژار علی‌پور
۲۹ دسامبر/ ۸ دی ١٤٠١

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate