ژینا زندگی بود اما کفتارهای قاتل اسلامی جانش را گرفتند

 قتل ژینا یک قتل عمدی و یک جنایت نابخشودنی که غیرقابل گذشت است. ژینا(مهسا) امینی دختر جوان همراه با برادرش برای یک سفر تفریحی به تهران میروند که در پارکی در داخل شهر تهران با مزاحمت نیروی انتظامی مواجه می‌شوند و بهانه «بی حجاب» بودن مهسای جوان شروع ابتدای یک جنایت و قتل عمد را رقم میزند. مهسا را دستگیر می‌کنند و خرجند برادرش فریاد میزند و التماس می‌کند که “ خواهرش کاری نکرده و حجابش را هم رعایت کرده و ما در این شهر غریبیم” اما قاتلان قلدر کشان کشان او (ژینا) را به داخل ون گشت ارشاد میبرند و در کلانتری بوسیله شکنجه گران حکومت قاتل مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرد و بلافاصله از گوش و چشمانش خون بیرون میزند.
شکنجه گران قاتل دستپاچه و با ترس و وحشت مهسا را به بیمارستان کسری در تهران انتقال می‌دهند اما چند ساعت بعدش ژینا چشمانش را دیگر باز نمیکند و به کام مرگ فرو می‌رود. این یک قتل و تراژدی فورا با واکنش و اعتراض مردم در تهران و سپس در شبکه های اجتماعی تا زندگانش شهر سقز را بدنبال داشت. مهسا امینی قربانی حکومت ضد زن و زن ستیزانه آپارتاید جنسی و قوانین کثیف اسلامی شد.
از دیروز یعنی جمعه و مرگ نابهنگام ژینا میلیونها نفر از مردم معترض به این جنایت از تهران تا کردستان و خارج کشور انزجار و تنفر و خشم خود را علیه حکومت قاتل و در راس آن شخص خامنەای جلاد ابراز داشتند و با حضور هزاران نفر در شهر سقز جسد مهسای جوان به خاک سپرده شد. مردم خشمگین در سقز با شعارهای ضد حکومتی «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه ای» به این جنایت اعتراض کردند. در سنندج امروز شنبه مردم یکپارچه علیه توحش حاکم و جنایتکاران قاتل با همین شعارهای اعتراضی به میدان آمدند. حکومت داعش اسلامی صدها مامور و مزدور را برای سرکوب و شلیک به معترضان به قتل مهسا به خیابان آورد ولی مردم پاسخ درخوری به اوباش حکومتی دادند.
همین دوشنبه ۲۸ شهریور احزاب و مردم کردستان فراخوان اعتصاب عمومی در کردستان داده‌اند و مردم به این فراخوان جواب مثبت داده‌اند. در سطح گسترده در داخل و خارج چهره های سیاسی، هنری، ورزشی و غیره این جنایت را محکوم و خواهان پایان دادن به قتل و کشتار و سرکوب زنان و مردم ایران هستند. جمهوری اسلامی با این جنایت خود را به یک قدمی سرنگونی نزدیک کرده و مردم ایران و جهان بار دیگر ماهیت حکومت قاتل ایران را مشاهده کردند.
اعتراضات از تهران تا کردستان از شما تا جنوب و از شرق تا غرب در ایران را باید دامنه دار و بهم پیوند زد. خشم میلیونها نفر از انسان‌های آزادیخواه و ضد حکومت قاتل جمهوری اسلامی را می‌توان به توفانی برای سرنگون کردن کلیت حکومت جلادان اسلامی و سرنگونی این رژیم تبدیل کرد. نباید یک قدم عقب نشست و باید برای همیشه حکومت ضد انسانی جمهوری اسلامی را از زندگی مردم جمع کرد و به زباله دان تاریخ انداخت.
حکومت اسلامی حکومت قاتل کارگر و معلم، کولبر و سوخت بر، زنان و دانشجویان، زندانیان سیاسی و فعالین اجتماعی و مدنی است. حکومت قاتل اسلامی حکومت دزدان و اختلاسگران، حکومت آپارتاید جنسی و نژادی و ماهیتا آدمکش است. می‌توان و باید متحدانه برای بزیر کشیدن حکومت دزدان و آدمکشان اسلامی ماند و متشکل شد و به کابوس چند دهه از جنایتکارترین حکومت در دنیا پایان داد. منشا فقر و فلاکت، رژیم تروریستی و خود حامی تروریسم اسلامی در منطقه و جهان، حکومت پر از تبعیض و ستم و بی حقوقی علیه شهروندان ایران را باید از صحنه جهان طرد، منزوی، بایکوت و در نهایت سرنگون کرد.
در آخر خودم به عنوان برادر یک زندانی سیاسی(هوشمند علی پور) و برادر یک کولبر ترور شده و اعدامی(ژیان علی پور) جانباختن و مرگ دلخراش مهسا(ژینا) امینی را به پدر و مادر و برادرش، به بستگانش و کل مردم در کردستان و ایران تسلیت میگویم و خود را شریک این غم بزرگ میدانم. تا محاکمه قاتلان عزیزانمان عقب نخواهیم ایستاد و با هم٫ ضمن دادخواهی برای سرنگونی فوری این حکومت تروریست با قدرت به مبارزه خود ادامه می دهیم.
یاد و نام ژینا امینی گرامی باد!!
هەژار عەلیپور
١٧ سپتامبر، ۲۷ شهریور ١٤٠١
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate