با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد به میدان بیائم‎‎

با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد به میدان بیائم.
مردم آزادیخواه کردستان؛
ما در یک ما و نیم گذشته در اعتراض به قتل و کشتن عامدانه ژینا(مهسا) امینی توسط قاتلان جنایتکار اسلامی که جان مهسا را گرفتند شاهد اعتراضات میلیونی در کردستان و ایران بودیم.

برای ازبین بردن و سرنگون کردن حکومت چهار دهه قتل و کشتار و جنایت، فقر و فلاکت و گرسنگی توده عظیم مردم در سراسر ایران با شعارهای « مرگ بر جمهوری اسلامی» ٫ « مرگ بر دیکتاتور» و « سرنگون باد جمهوری اسلامی» به خیابان‌ها آمده‌اند.
در ادامه اعتراضات مردم همچنین ده‌ها معترض آزادیخواه دختر و پسر، کودک و مسن و جوان با شلیک نیروهای قاتل اسلامی هدف گلوله قرار گرفته‌اند و یا در خیبانها و شکنجه‌گاه‌ها با سرکوب و ضرب و شتم وحشیانه این اوباش جنایتکار حکومتی در مقابل دید مردم به قتل رسیده‌اند و تا امروز جنازه‌های تعدادی از کشته‌شدگان اعتراضات اخیر بوسیله حکومت جلادان و شکنجه‌گران و تروریستان جمهوری اسلامی به قتل رسیده‌اند به خانواده‌هایشان تحویل نداده‌اند.
ما شاهد یک انقلاب عظیم و نوین توده میلیونی در سراسر ایران هستیم، نه تنها در داخل بلکه در خارج کشور به همین شکل اعتراضات جهانی علیه حکومت درنده و نابودی حکومت تروریست جمهوری اسلامی در حمایت و پشتیبانی از انقلاب نوین مردم ایران به میدان آمده‌اند، همچین در ایران مردم آزادیخواه با دست خالی در مصاف با حکومت اسلامی به میدان آمده‌اند و در مقابل اوباش تا دندان مسلح حکومتی ایستاده‌اند و اعتراض می‌کنند.
ما باید صدای زندانیانی باشیم که همین حالا در زندانهای جمهوری اسلامی در زیر شکنجه هستند و تا امروز هزاران زندانی سیاسی در کردستان در شکنجه‌گاه‌ها و بیدادگاه‌های این رژیم در زیر شکنجه وحشیانه تروریستهای جمهوری اسلامی قرار دارند.
از همه خانواده‌های جانباختگان، خانواده زندانیان سیاسی، فعالان مدنی و کارگری و آزادیخواهان و عموم مردم کردستان را فرامیخوانیم، به میدان بیائید و بیائید در خیابان همراه شوید و در مقابل درب زندانها تجمعات اعتراضی برای آزادی و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی شوید. به هر شکل ممکن ما باید جان زندانیان را نجات دهیم و بتوانیم آزادشان کنیم.
ما نباید این فرصت را به حکومت جنایتکار اسلامی بدهیم تا در زیر شکنجه و یا دادگاه‌های نمایشی احکام مرگ زندانیان را صادر کنند.
ما مردم آزادیخواه همه با هم و جدا از هرگونه تفکر و اعتقاداتی که داریم می‌توانیم برای همیشه به حکومت تروریست و قاتلان و جلادان اسلامی در چهار دهه خونین و پر از فقر و فلاکت و گرسنگی نقطه پایان بگذاریم و از شر این حکومت درنده خلاص شویم.
با شعار زندانی سیاسی فورا باید آزاد گردد به میدان بیائیم و در همه تجمعات این خواست آزادی زندانیان را به شعار محوری خود تبدیل کنیم.
هه‌ژار علی‌پور
تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate