حکومت تروریست اسلامی را می‌توان و باید به زیر کشید

اعتراضات در شهرهای ایران باید بسیار جدی‌تر و با قدرت تمام در تمامی شهرها با اِشغال پادگانها و مراکز جهل و جنایت حکومت قاتل مانند سپاه و بسیج و حوزه‌های علمیه وارد فاز جدیدی از انقلاب شود.

سران و عوامل سپاه تروریستی پاسداران و اطاق فکری حکومت جنایت پیشه اسلامی، شهرهای کردستان و سیستان و بلوچستان را با آوردن و اجیرکردن تروریستهای هم‌خونی‌ خودش یعنی، حشدشعبی از عراق ، زینبیون از پاکستان ، فاطمیون از افغانستان، اوباش و مزدوران محلی و لات‌ و لوت‌های کنار خیابان و مجرمین و معتادین، از تروریستهای لبنانی و فلسطینی و سوری برای کشتار و سرکوب مردم بی‌سلاح به این شهرها استفاده کرده است.
این قاتلان که همگی با پوشیدن نقاب و صورتک‌های پوشیده در شهرهای ایران جولان می‌دهند، درکنار تروریستهای بسیج و سپاه و تیرخلاص‌زنان نیروی انتظامی قاتل و دشمن همه مردم ایران هستند. این جنایتکاران با استفاده از مواد روانگردان و مخدرات و دریافت پولهای هنگفت به هیچ یک از شهروندان کوچکترین ترحمی ندارند و در بسیاری از تصاویر دیدیم که چطور دست به کشتار و شلیک مستقیم به مردم می‌کنند.
حکومت دیکتاتور اسلامی به نفسهای آخرش رسیده و تنها راه بقای خود را در ادامه سرکوب و مانوردادن در شهرها بوسیله مزدوران و اوباش اجاره‌ای‌اش به پیش می‌برد. این جنایتکاران تصمیمشان حفظ حکومت قاتل و دزدان و جلادان است، چون خوب میدانند که مردم عزم جزم کرده‌اند تا تار و پود کلیت حکومت تروریست اسلامی را به خاکستر تبدیل کنند و مردم شانس تسلیم شدن را حتی به آنها نخواهند داد. تروریستهای اسلامی میدانند که با سرنگونی حکومت قاتلشان تمام سال‌های مفتخوری، دزدی و جنایاتشان و پرونده چهل و چند ساله‌شان بسته خواهد شد و به زودی بقایای این مافیای آدمکش و جنایتکاران به چنگ مردم مبارز و انقلابی خواهند افتاد.
سرنگونی این حکومت یعنی سرآغازی برای انتقام‌خواهی و دادخواهی، یعنی دستگیری و محاکمه و  مجازات‌های همه این عوامل قاتل و شکنجه‌گر و سرکوبگر!!!! هه‌ژار
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate