بردگی انسان امروزی در قرن بیست و یکم بیداد می‌کند

اینجا کوهستان‌های سر به فلک کشیده در قلب کردستان است و فلاکت اقتصادی و بیکاری دامن‌گیر هزاران انسانی شده که به جرم به دست آوردن آن «تکه‌ی نان» جانشان را کف دست گذاشته‌اند و مرگ را در آغوش کشیده‌اند.
کارگران و زحمتکشانی که در ازای دریافت چندرغاز کرامت و اختیارشان را سیستم فاشیسم اسلامی و سرمایه‌داری حاکم بر ایران و یک حکومت قاتل از آنها گرفته است.  انتخابی از روی اجبار برای زنده‌ماندن و تسلیم نشدن در برابر گرسنگی تنها راهی را که در مقابل هزاران انسان باقی گذاشته، زدن به کوهستانهای پر از برف و یخبندان و سرمای کُشنده در زمستان است.  این انسان‌های شریف همان به حاشیه‌رانده شدگانی هستند که ما حاصلش حکومت قاتل و مافیاهای حاکم و دزدان و آدمکشانی هستند که بشریت را به این روز انداخته‌اند.
حکومت پوشالی و جنایتکار اسلامی در سه ماه گذشته با خیزش میلیونی توده مردم که بعد از قتل مهسا امینی شروع شد، تمام اقشار جامعه به مقابله با آن خروشیده‌اند و این مردم  می‌خواهند تار و پود این هیولای جنایتکار و حکومت قتل و کشتار، فقر و فلاکت و آدمکشان اسلامی را از ریشه بزنند. حکومت یک مشت دزد و انگل و بی‌سروپا و جانیانی که در چهار دهه گذشته به جز این وضعیت فلاکتبار معیشتی و فقر و گرانی و گرسنگی هیچ ارمغانی برای اکثریت عظیم توده مردم ایران بهمراه نداشته است.
این رژیم به قهقرا رفته و در حال انزوای کامل و طرد شدن از سوی جامعه جهانی است و مردم بزودی باید خود را برای آخرین خیزش یا انقلاب سرنگونی طلبانه و پایان دادن به این جانیان و جلادان دزد و قاتل آماده کنند.
دیگر فقر نسبی یا خط فقر نداریم، مردم با قحطی کامل و گرسنگی مطلق دارند دست و پنجه نرم می‌کنند، فقر و بیکاری، گرسنگی و بیماری، فروپاشی و از بین رفتن شیرازه زندگی میلیونها ایرانی ، حقارت و فرودستی، تحقیر و توهین و سرکوب و انواع تبعیضات از سر و کول آن جامعه بالا رفته و اینبار راه بازگشتی نه برای ما توده مردم به عقب وجود دارد و نه برای بقای حکومت قاتلان اسلامی!!!
جمهوری اسلامی نابود باید گردد
زنده باد انقلاب توده‌های مردم در ایران
هه‌ژار علی پور
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate