جنبش بی‌حجابی سرآغازی برای سرنگونی جمهوری اسلامی

جنبش بی‌حجابی سرآغازی برای سرنگونی جمهوری اسلامی
مرگ مهسا امینی (ژینا) به سرآغاز یک جنبش عظیم ضدمذهبی در ایران و علیه کل حاکمیت منفور جمهوری اسلامی و قوانین فوق ارتجاعی و ضدانسانی این رژیم انجامید.
اکنون میلیونها انسان درسرتاسر جهان با اعلام همبستگی و حمایت از مبارزات مردم ایران و بخصوص زنان صدای این جامعه به پاخواسته علیه یک مشت قاتل جنایتکار اسلامی در ایران هستند. تراژدی قتل ژینا باعث شد جمعیت میلیونی در شهرهای ایران با اتحاد خود علیه چهار دههه خونین پر از قتل و کشتار و جنایت این حکومت قاتل به خیابانها بیایند و انزجار و خشم چندین و چند ساله را برای سرنگونی و خلاصی از این شرّ هیولای اسلامی بیرون بریزند.
شروع اعتصابات در کردستان نقطه اوج این مبارزه شد و سپس شهرهای ایران به اعتصاب و اعتراض برخواستند.
جمهوری شکست خورده و بزدل اسلامی که سیلی محکمی از سوی مردم خورده و خود را در خطر سرنگونی میبیند در اقدامی تروریستی و حمله موشکی و پهپادی به اردوگاه احزاب اپوزیسیون کرد ایرانی و مدارس کودکان دست به قتل و کشتار و جنایت عمدی علیه شهروندان بیگناه و در این وسط کودکان زد.
با این خیال که جنگ مسلحانه علیه خود را به داخل ایران بکشاند و بهانه‌ای جهت کشتار مردم در کردستان و دیگر شهرهای ایران به دست بیاورد.
اما پاسخ این بزدلی را مردم از داخل خیابان‌های شهرهای کردستان تا کل ایران با اعتراضات و تعرض به نیروهای سرکوبگر و اوباش و مزدوران حکومتی داده‌اند.
بار دیگر و در ادامه محکومیت قتل مهسا و دهها معترضی که در داخل پر هفته اخیر با شلیک گلوله مستقیم قاتلان حکومتی جانشان را از دست داده‌اند و همچنین قتل شهروندان بیگناه در اقلیم کردستان مردم کردستان روز شنبه ۹ مهر خود را برای اعتصابات سراسری در مرحله بعد آماده می‌کنند و امیدوارم همه شهرها و احزاب و نهادهای سیاسی، اجتماعی و آزادیخواهان به این اعتصاب بپیوندند و از آن حمایت کنند.
حکومت قاتل اسلامی در معاصره مردم و تا الان با شکست و به مرحله سرنگونی نزدیک شده و تداوم این اعتراضات خیابانی و پیوستن همه مردم آن را متضمن خواهد کرد.
می‌توان با اعتصابات و اعتراضات سراسری همه اقشار مردم و طیفهای مختلف جامعه در ایران سرنگونی را امکان‌پذیر و جشن پیروزی را در خیابانهای ایران برگزار کنیم.
زنده باد مبارزان مردم ایران علیه جمهوری اسلامی
زنده باد اعتصابات سراسری
زنده باد اعتراضات سراسری
سرنگون باد جمهوری اسلامی
هەژار علی‌پور- ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate