اقلیم کردستان حیاط خلوت تروریستهای جمهوری اسلامی!!

جمهوری اسلامی مشغول سازماندهی عملیات تروریستی در مرزهای خارج کشور مخصوصا در اقلیم کردستان است. اقلیم کردستان به حیات خلوت تروریست‌های جمهوری اسلامی و سپاه قدس و اطلاعات تبدیل شده بطوریکه به داخل پارلمان کردستان هم نفوذ پیدا کرده‌اند و تهدیدی جدی برای امنیت و جان شهروندان در اقلیم و همچنین می‌تواند سیاست ترور و حذف فیزیکی اعضا و کادرهای احزاب اپوزیسیون کُرد ایرانی و حتی فعالان و خبرنگاران سیاسی و حقوق بشری را بهمراه داشته باشد.
با سرکار آمدن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قاتل، تروریسم جمهوری اسلامی و با فرمان رئیسیِ جلاد برای تدارک ترور و ارعاب علیه مخالفین و مخصوصا احزاب اپوزیسیون تیم‌های ترور از ایران و مزدوران محلی و حتی از حزب الله لبنان را در اقلیم کردستان و در شهرهای عراق سازماندهی میکند.
احزاب و فعالان سیاسی و حقوق بشری باید با فشار به دیده بان حقوق بشر Human Rights in Iran-Amnesty International حقوق بشر در ایران- عفو بین الملل، این جنایات جمهوری اسلامی را و نفوذ گستردەاش در اقلیم کردستان برای طرح ترور و آدم ربایی و کشتار علیه مخالفین و پناهندگان سیاسی که در احزاب و نهادهای حقوق بشری در اقلیم کردستان فعالیت دارند گوشزد کنند.
عفو بین الملل باید به پارلمان و مقامات اقلیم کردستان هشدار جدی داده و هر گونه تهدید علیه احزاب و فعالین سیاسی از سوی جمهوری اسلامی متعاقبا با واکنش سازمان ملل و اقدامات پیشگیرانه حقوقی و قضایی علیه اقلیم کردستان میانجامد.
مقامات حکومت اقلیم و احزاب در قدرت این منطقه در ناامن کردن اقلیم کردستان و مماشات و همسویی با حکومتی که در انزار دنیا به حکومت تروریستی شناخته شده است روابط تنگاتنگی از دیرباز با این رژیم داشتەاند و مسئول و به نحوی شریک جرم محسوب می‌شوند و باید پاسخگوی افکار عموم باشند. باید هر گونه دخالت حکومت داعش ایران و اقدام به ترور و حذف و آدم ربایی حکومت جنایتکار اسلامی ایران در اقلیم کردستان از سوی همه احزاب و سازمانهای سیاسی و حقوق بشری و همچنین مردم آزادیخواه و برابری طلب قاطعانه محکوم و پاسخ محکم و کوبندەای بگیرد و خواهان شناسایی عاملان و محاکمه تروریستهای قاتل “موسی باباخانی“ و دیگر قربانیان تروریسم اسلامی و اخراج فوری این تروریستهای جنایتکار از اقلیم شوند.
وظیفه نیروهای چپ و کمونیست برای سرنگونی جمهوری اسلامی است که برای یک رویارویی پایانی و سازماندهی توده میلیونی ایران، سیاستهای خود را به نقطه تمرکز برای اتحاد همگانی و یک انقلاب به میدان آورند که بتوان شر این جانوران اسلامیِ آدمکش را از دنیا خلاص کرد. باید دوران ریاست جلاد قرن، ابراهیم رئیسی کابوس این رژیم باشد و همچنین آخرین دوران حکومت قتل و ترور و اعدام جمهوری اسلامی.
مرگ بر حکومت تروریستی جمهوری اسلامی !!
هەژار علی پور- ۸ آگوست ۲۰۲
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate