این حکومت را باید و میتوان سرنگون کرد

مردم ایران بیش از چهار دهه است که با حاکمیت یک مشت جنایتکار قرون وسطایی طرف هستند. مخالفین و اپوزیسیون و مخصوصا چپِ ایرانی و در راس آن #کمونیستها سالهاست که برای سرنگونی این حکومت آدمکش و ضدبشری مبارزه میکنند. جنایات این هیولای اسلامی داعش در ایران علیه شهروندانش را رو به مقامات و دولت‌های دنیا و مجامع بین‌المللیِ حقوق بشری بازگو، افشا و با برپایی دادگاههای مردمی در کشورهای مختلف اروپایی از جمله در لاهه- هلند اوج قساوت و بیرحمی این هیولای آدمخوار را روی میز محاکمه در مقابل مردم دنیا گذاشتەاند. تا بە امروز میزان دقیقی از قتل و کشتار در اوایل دهه ۶۰ تا به امروز از جنایات این رژیم بطور مشخص وجود ندارد.
حکومتی که در تمامی ابعاد در سطح داخلی ناقض ابتدایی‌ترین حقوق شهروندانش بوده و در ابعاد جهانی منزوی، بی اعتبار و بخاطر جنایات علیه بشریت نقد و افشا و محکوم شده، اما این دولت‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر و دمکراسی پوچش کماکان به روابط و دیپلماسی ننگین خودشان با این حکومت ادامه داده‌اند.
دستگاه جهل و جنایت و آدمکشی در اصطلاح «قوه قضائیه» مملو از فساد و جنایت و ناقض آشکار حقوق بشر است. صدای هر مخالفی را با توسل به آن قوانین ارتجاعی اسلامی با «مجازات اسلامی » علیه مخالفین و منتقدین حکومتی در بیدادگاەهای نمایشی پاسخ داده‌اند. افراد را یعنی زندانیان سیاسی را طی دوره‌هایی زیر انواع شکنجەهای جسمی و روانی تنها برای «اثبات جرم» جهت محکومیت با اعترافات اجباری و گاهاً سناریوسازی و مستندات تلویزیونی وادار به اعتراف کردەاند و با پرونده سازی طی مراحل «اقرار به اتهام» اقدام به صدور کیفر خواست را در آن دادگاەها و بیدادگاەهای نمایشی به راحتی فرمان مرگ یا حبس طولانی مدت را  علیه زندانیان بکار گرفتەاند.
نمونەهای زیادی از احکام شریعه و ظالمانه دستگاه قضایی و بیدادگاەهای این رژیم علیه زندانیان موجود است و کارنامەای سنگین از قتل، ترور، شکنجه و اعدام هزاران زندانی که بدون دسترسی به هیچ پروسه عادلانەای به کام مرگ فرستاده شده‌اند.
کشتارهای جمهوری اسلامی علیه مردم مبارز ایران از سال ۸۶ به این طرف توسط اوباش حکومتی ادامەدارتر از دهەهای قبل و هزاران قتل دیگر را بە کارنامه سنگین و پر از جنایات این حکومت اضافه تر کرد. مردم آزادیخواه، طبقه کارگر در ایران با صدها اعتراض خیابانی علیه ظلم و بیداد جمهوری اسلامی در اعتراض به نداشتن حق و حقوق اولیه و گرانیها، بیکارسازیها، افزایش قیمتها و چندبرابر شدن میزان تورم در این اواخر کە کمر مردم را خم و سفرەهای خالی را خالی تر کرد، بە خیابان کشاند و موجی از اعتراض و اعتصابات در کارخانجات و شرکت‌ها و صنایع و غیره را از سوی طیف معترض به این فلاکتی که گریبان همه آحاد آن جامعه را در برگرفته بهمراه داشته و همچنان ادامه دارد.
مسئول و مسبب این فقر و فلاکت و ویرانی، دزدان اختلاسگر و باندهای فاسد و جنایتکار و در راس آن مافیای سپاه پاسدارن و این مشت از آخوندهای مفتخور و انگلی هستند که زندگی مردم را سیاه کرده‌اند. جمهوری اسلامی با انتخاب یک قاتل منفورتر از همیشه و شانسی برای بقا نخواهد داشت. حکومتی که از رهبرش تا رئیس جمهور و وزراء و سران سپاه و ارتش ، بسیج و غیره همگی قاتل و جانی و مثل زالو به جان مردم افتاده‌اند، عاقبتش جز سرنگونی کامل و محاکمه سرانش راه دیگری در مقابلش نخواهد بود. مردم ایران عزم جزم کرده‌اند تا سرنگونی کامل این حکومت ضدبشری از مبارزه خود عقب نخواهند نشست. این مردم شایسته بهترین زندگی، رفاه کامل، آزادی و برابری و خوشبختی هستند و یک طیف از آخوندهای مرتجع اسلامی ماقبل تاریخی نمیتوانند تا ابد بر سرنوشت مردم متمدن و آزادیخواه ایران حاکم باشند.
زنده باد مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی و برابری
زنده باد سوسیالیسم
هەژار علی پور- ٢٣ آگوست ٢٠٢١
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate