حکومت داعش اسلامی در ایران را می‌توان و باید سرنگون کرد

حکومت داعش اسلامی در ایران را می‌توان و باید سرنگون کرد

زنان و مردان آزادیخواه ایران با قتل مهسا امینی توسط حاکمیت کثیف اسلامی، هیولای جنایتکار اسلامی و پیروان و مجریان قوانین آدمکش اسلامی را زیر تیغ و خشم اعتراض خود دارند له می‌کنند.

مردم ایران بصورت میلیونی علیه حکومت آپارتاید مذهبی، جنسیتی و نژادی به میدان آمده‌اند که بساط این توحش و بربریت و قاتلان اسلامی را از ریشه بزنند و در زباله بیاندازند.
مردم مبارز و آزاده ایران عزم جزم کرده‌اند تا در یک جدالی سهمگین اسلام سیاسی، مبلغین، دزدان و انگل‌های حاکم و متحجرینش را سرنگون کنند.

جنبش ضدمذهبی در ایران یکی از مدرنترین و پیشرفتەترین جنبش‌های اعتراضی در دنیاست که علیه قوانین شریعت و کل دم و دستگاه سرکوبگرانه حکومت تحمیل شده اسلامی بیش از چهار دهه عرض اندام کرده است.

این ر‌َزم باید ادامه داشته باشد تا سرنگونی کامل رژیم و جامعه‌ای بنیان نهاد براساس ارزش‌های انسان امروزی که همه انسان‌ها از شادبودن و رفاه و آسایش همگانی براساس آزادی و حقوق متساوی برای همه شهروندان برخوردار باشند.

دیگر کسی بخاطر حجاب نه تحقیر شود، نه دستگیر یا شکنجه شود و نه کسی جرات دست درازی و تعرض یا همه به قتل زنان را ببندد.
جامعه‌ای باید بنیان نهاد که در آن چرخه استثمار و استبداد برای همیشه از بین رفته و کارگرِ کولبر و سوختبر برای یک لقمه نان جانش را با گلوله جنایتکاران از دست ندهد.

جامعه‌ای انسانی که دیگر کودکان کار بجای کار و در معرض تعرض قرار گرفتن بتوانند از کلیه امکانات تحصیلی رایگان بهره ببرند، دیگر کارتن خوابی، گور خوابی جایی در جامعه نداشته باشد.
هیچ پدر و مادری شرمنده سفره خالی فرزندانشان نباشند. هیچ انسانی بخاطر هیچ عقیدەای بازداشت، شکنجه و اعدام نشود.
حقوق شهروندی برای همه مردم در همه جا کاملا برابر و انسانی باشد.

این جنبش عظیم اعتراضی و اجتماعی مطمئنا در جدال با خفاشان و قاتلان مردم پیروز خواهد شد و رمز آن اتحاد همه اقشار جامعه، روشنفکران و طبقات آزاداندیش، پیشرو و کارگران مترقی است!!
سرنگون باد حکومت مذهبی
سرنگون باد حکومت سرمایه‌داری
زنده باد انسانیت ، زنده باد سوسیالیسم
هەژار
۱۸ سپتامبر ٢٠٢٢

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate