از اربیل عراق تا تهران علیه جمهوری اسلامی باید به میدان آمد

امروز چهارشنبه ۶ مهرماه، یکبار دیگر حکومت تروریستی جمهوری اسلامی با استفاده از حملات پهپادی و موشک به مدارس دانش آموزان و همچنین مقر کومله زحمتکشان و حزب دمکرات و چند مرکز دیگر، چندین کودک و زن و مرد را به قتل رسانده و شماری نیز مجروح شده‌اند.
حکومت تروریست و جنایتکاران جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور با اعتراضات میلیونی توده به پا خواسته مردم روبه رو است، در شهرهای ایران مردم معترض به این حکومت وحشی به خیابان‌ها آمده اند، که این هیولای کثیف اسلامی را سرنگون کنند.
در چند روز گذشته و اعتراضات گسترده مردم ایران برای بزیر کشیدن قاتلان اسلامی این رژیم اقدام به موشکباران مناطقی در اقلیم کردستان کرده که احزاب اپوزیسیون کورد ایرانی در آن ساکن هستند.
این حملات نشانه ضعف و زبونی، ترس و وحشتی است که این حکومت در داخل ایران با آن روبه رو شده و چون نمیتواند به مردم داخل موشک و حمله پهبادی بکند، میخواهد انتقام خیزش سراسری مردم ایران را، از کودکان در مدارس شهرهای مرزی اقلیم کردستان که محل زندگی و اِسکان احزاب و خانواده‌هایشان و همچنین پناهندگان سیاسی ایرانی است، بگیرد.
برای بار چندم این رژیم تروریستی با زیرپا گذاشتن تمامی قوانین بین المللی و نقض حاکمیت یک کشور و حکومت اقلیم و در سایه مماشات و سکوت و همچنین همسویی احزاب ناسیونالیست موجود در اقلیم کردستان این حملات مکررا صورت گرفته است.
اما در ایران جنگی تمام عیار در ابعادی میلیونی بین مردم و دشمن چهل و چند ساله شان که حکومت قاتل اسلامی است درگرفته، مردم میخواهند این هیولای آدمخوار و جانی را به زباله دان تاریخ بیاندازند و ایران و منطقه و جهان را از شرّش خلاص کنند.
مردم کردستان عراق از شما میخواهم به این جنگ و مبارزه مردم ایران علیه حکومت کثیف اسلامی ملحق  شوید، این رژیم آدمکش دشمن و قاتل مشترک مردم ایران و شماها نیز هست. این حکومت خود تروریست و حامی تروریستهای اسلامی همچون حزب الله، جهاد اسلامی، حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون در افغانستان، پاکستان و  غیره است. باید سرنگونشان کرد. شما هم به میدان بیائید.
سران حکومت قاتل جمهوری اسلامی، این حکومت کثافت و جنایتکارانِ  دزد و قاتل هرگاه خطر سرنگونی را بیخ گوششان حس و خود را در چنگ مردم جان بر لب رسیده میبینند، یا به هواپیمای اوکراینی در داخل شلیک می‌کنند یا به مدرسه کودکان در اقلیم کردستان و با این اهداف میخواهند افکار دنیا را متوجه تراژدی دیگری بکنند، که خود مسئول مستقیم آن جنایات هستند، میخواهند عمر ننگینشان را با ادامه جنایاتهای دیگری در داخل و خارج طولانی تر کنند.
اما این سیاستها و سناریوهای پوچ و جنایتکارانه این رژیم جانی هم، هیچ کمکی به بقای ماندنِ  در قدرت به آنان نمیکند.
مردم ایران گلوی این کثافتها را دارند فشار می‌دهند و به زودی سرنگونش خواهند کرد. جنگ مردم ایران با این هیولای آدمخوار، اگر مرزها را دارد پشت سرمیگذارد، بیشتر افکار دنیا و بشریت آزادیخواه و متمدن امروزی به این سویی، یعنی همبستگی و حمایت از مردم ایران متمرکز خواهد شد.
ما مردم، همه آزادیخواهان، هزاران قربانی و دادخواهانِ از حکومت قاتل اسلامی، باهم این جنایتکاران را در زباله دان تاریخ دفن خواهیم کرد و روزهای آزادی و رهایی و یک دنیای بهتری را باهم خواهیم ساخت.
از همه مردم ایران میخواهم، به اعتراضان و اعتصابات سراسری بپیوندند، هر سازمان و جریان سیاسی و با هر ابزار و قدرتی که دارد باید متحدانه در کنار مردم و برای خلاصی از چنگال حکومت جلادان اسلامی دخالت و از مردم ایران حمایت کنند.
سرنگون باد جمهوری اسلامی
هژار علیپور
۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate