هشدار جدی به چپ!

آن “چپ “ی که در قبال کل طیف سلطنت طلبان ، و دیگر جریانات شونیستی  و راست ، ناسیونالیستها و قوم پرستان  ضد انقلابی ، در دوره حاضر   همراه و هم صدا شده اند (در داخل ویا خارج کشور )،  و ادعای عوامفریبی پرچم “اتحاد” و “همه با هم “ و تمامیت “ارضی کشور”را  حتی بعضا با شاخه های از خود جمهوری اسلامی را علم میکنند،  یک جریان عمیقا راست، اپورتونیست،  ضد کارگری و ضد کمونیستی هستند!
دقیقا همان نقشی  را  دارند ایفا میکنند که حزب توده و اکثریت ، نهضت آزادی و مجاهدین خلق و غیره  در اوایل روی کار آمدن جریان  ضد انقلاب اسلامی خمینی بر عهده گرفتند و انقلاب آزادیخواهان ما را در سال ۵۷ به شکست کشاندند!
قرار دادن جریانات  مانند سلطنت طلبان،با چند دهه تاریخ شبیه فاشیستی و شبیه خود جمهوری اسلامی ، و‌به دنبال این همه سال حکومت کردن استبداد شاهنشاهی، با این همه پرونده جنایت و فساد و دزدی، و  غیره ، حالا گویا آب از آسیاب تکان نخورده و جنایت حکومت اسلامی دوره فاشیستی آنان را از خاطراتمان زدوده است! و اکنون  آنها در ردیف “اپوزسیون”  قرار داد میشوند و همراهی با این جنایتکاران تاریخ شاهنشاهی عین “انقلاب” بخورد مردم داده میشود!
با این توجیهات  کاسبکارانه بورژوازی   اکنون متاسفانه  با نهایت رذالت  و حماقت یک مشت چپ درمانده و نا امید از قدرت گیری کارگر و سوسیالیسم و خود فروختگان به یکی از هارترین و ضد کارگری ترین شاخه بورژوازی ملی -شوینیستی در تاریخ معاصر ایران  روبرو هستیم!
این روند،  یک روند بسیار خطرناکی میباشد!کمک بدون تردید به بازگشت به قدرت خاندان کثیف و جنایتکار سلطنتی هستش ،که باید از جانب طبقه کارکر و نیروی جنبش سوسیالیستی تو دهنی دوباره  و‌محکمتری بخورند !
این اتفاق در داخل ایران صورت خواهد گرفت امیدی به خارج کشور نباید داشت!
سلام زیجی
۱۸ مهر ۱۴۰۱
۱۰ اکتبر ۲۰۲۲


Print Friendly, PDF & Email

Google Translate