چند کلمه در باب چرندیات تهدید آمیز دیروز خامنه ای 

چند کلمه در باب چرندیات تهدید آمیز دیروز خامنه ای
خامنه ای جلاد و‌قاتل، علیه معترضینی که برای امنیت ‌‌و حقوق اولیه خود، و دفاع از زندگی وکرامتشان ۲۰ روز است  به میدان آمده اند، دوباره خط و نشان کشید.
او کفچرانی خود را در قالب بیشرمانه” دفاع ازامنیت” ملی”ارائه کرد! و دوباره معترضین را به امریکا و اسرائیل منتسب نمود!
اگر چه لازم است مزخرفات” رهبر” جنون آمیز آدمکشان و سیاست همواره خونین آنان را جدی گرفت و کاملا هوشیار بود و دقیقتر عمل نمود،اما نبایداز آن ترس و  واهمه داشت و منجر به کاهش این مبارزه گردد!
با توجه به سیاست و عکس العمل تا کنونی جمهوری اسلامی، بنظرمن راه  مناسبتر ، مفید تر و در عین حال کم هزینه تر را میتوان برای تداوم این مبارزه در پیش گرفت.
 با تلفیق و مکمل تر کردن اشکال متنوع تر  و سازمان یافته تر این نبرد امکان کسب پیروزی  را  برای خود هموارتر و ممکن تر و برای جمهوری اسلام  بسیار پر هزینه تر و فرسایشی تر خواهیم کرد، از جمله:
– ضرورت فوری شروع اعتصابات کارگری و خواباندن چرخ تولید، اعتصاب  در نفت و پتروشیمی ها  و ترانسپورت و برق …، – تداوم اعتراضات خیابانی در طول شب، –  و تحصن اعتراضی فرهنگیان و دانشجویان  و دانش آموزان و بازنشتگان… در طول روز.
و سر آنجام  از این مسیر گسترش وسعت جغرافیایی آن به سراسر کشور!
بستن دهن کثیف خامنه ای ، تک تک سران  رژیم ، و   تلاش برای تضعیف و ریزش و فراری دادن اوباش مسلح و سرکوبگر آنان ، و سرآنجان کسپ پیروزی کارگری و انقلابی بر این نظام فاشیست از این راه مقدور خواهد گردید!
‌و اما نباید هیچگا فراموش کرد!! که ورشکستگان  جنایتکار دیروزی،که اکنون در قالب  سلطنت طلب و فرشگرد و مدیریت گذار وغیره دوباره به میدان آمده اند،  بتوانند در صف انقلابیون برای خود اعتبار هرگز نداشته کسب کنند!
 برای کارگر‌و زن آزاده، فرهنگی و بازنشسته،  و صف آزادی و برابری و رفاه و خوشبختی جامعه ایران هیچ تفاوت بنیادین و طبقاتی بین آنان و همین خامنه ای آدمکشان و کلیت جمهوری اسلامی وجود نداشته و ندارند!
نه “شاه” ، نه “رهبر”، مرگ بر هر دوتاشان!
آزادی،برابری، مرگ بر جمهوری اسلامی!
سلام زیجی
۲۰۲۲-۱۰-۵
۱۳ مهر ۱۴۰۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate