چند کلمه به مناسب جایگاه پرچمهای شیروخورشید‌و جمهوری اسلامی در نزد مسیح علینژاد

مسیح خانم  علینژاد!
تو‌که هم در جمهوری اسلامی سالها برده جنسی بودی و هم امروز همین  هستی!  حال بگو چه فرقی به حال تو میکند که مردم زیر کدام پرچم بایستند؟
پرچم با شیر و خورشید یا بدون آن ، با الله و اکبر و یا بدون آن در کلیت خود همان نتایج و مابه ازا اجتماعی و عملی یکسانی در نظامهای مرد سالار( نر سالاری) برای زنان دارد!  چه تفاوت اساسی برای جنبش زنان دارد؟بقول زبان ترکی مگر هر دو “ پوخ” نیستند؟
 و تو  در سایه هردوی آنها همان برده جنسی بیش نیستی!
در هر دو سیستم  اسلامی و شاهنشاهی،  و زیر  هر دو بیرق الله و اکبر و شیر و خوشید،  سیستم  حکومتی مرد سالار ی حکومت کرده و همچنان حکومت میکنند و خواهند کرد!
و تو به عنوان زن در هر دو نظام حکومتی برده جنسی میباشید، چون در این دو نظام حکومتی شما “مرد” نیستید! چون از نسل “”شیر نیستید، چون خدای مشترک هم پرچم جمهوری اسلامی و هم پرچم شاه“مرد” (شیر و نر سالاری )است!
تازه شمشیر دست همین تصویر  روی پرچم شیر نیز به مفهوم “ شمشیر دست حضرت علی می‌باشد  و خود این علی آقا هم جد و آبادش “نر سالار “ بوده ! حالا کمی شیر فهم شدی مسیح خانم خاتمی چی ، و ولیعد و فرح چی ! و همچنین ترامپ چی!
 زن در سایه هیچیک از آن دو نظام نامبرده مطلقا آزاد  و برابر نبوده و نخواهد بود!
حال برو ید با بازی دادن تعدادی به اسم چهارشنبه های سفید  و مورد توجه همین خط فکری اسلامی -شاهی ها  و تعدادی جریانات سیاسی ورشکسته  خارج کشوری ادامه بده  که اتفاقا بر عکس این زشت مضحک “حقوق بشری “که به خودت گرفته اید چنین مسیری راه مبارزه انقلابی برای رهایی کامل زنان  از چنگ حکومت اسلامی را منحرف و مسدود می کنید!  و به اعتراضات نیمبد تقلیلش داده ای!
آزادی زن  از تغییر ریل دادن از زیر پرچم  ضد زن اسلامی و جمهوری اسلامی به زیر پرچم شیر و خوشید تبدیل به رعیت و سنت دیگری از شیعه بازاری کردن است! نیست؟
این عین از چاه در آمدن و افتادن تو چاله است!
راه آزادی کامل و برابری زن و مرد تنها و تنها در محقق کردن یک جامعه  سوسیالیستی بدست خواهد آمد!
اگر غیر از این است! نشون بده  مسیح خانم شاهوالله هی که تاریخ غیر از این بخود دیده است!


Print Friendly, PDF & Email

Google Translate