نه به جنگ دولتهای جنایتکار سرمایه داران!

استراتژی و مابه ازا اجتماعی و طبقاتی  این نوع جنگهای که ارتجاع دولتهای سرمایه داری هر دوره ای آتش آنرا در گوشه ای از جهان بر  می افروزانند، اساسا  خشم وحشیانه سرمایه داری بخشهای مختلف همین نظام ضد انسانی در مناطق مختلف جهان  هستش و جنگ و ویرانی و‌گشتار در زاتش نهفته است! .
هدف و استراتژی نجات نفس همین سیستم سرمایه داری میباشد، برای بقای خود  در بحرانهای ادواری از نو در فکر  تقسیم جهان  و بلعییدن‌ وسهم بری بیشتری از ثروت انبوه انباشنه شده، که با بهرگیری از نیروی کار ارزان میلیاردها کارگر تامین میشود،هستند.
حربه های مانند میهن و ملت و  دین و مسجد و‌کلیسا‌وخدا و نژاد و راسیسم  وناسیونالیسم را نیز بکار میبرند تا همین نوع جنایات عظیم انسانی و اجتماعی و محیط زیستی و غیره  خود را توجهی نمایند.
ندیدن و‌نفهیدن این حقایق ساده که بیش از صدها سال است تکرار و‌تجربه‌میشود گویای حماقت و عقب ماندگی فکری، سیاسی، و احتماعی بخشی از جامعه است، که اتفاقا جنایتکاران چون هیئت حاکمه امریکا،  روسیه، اکراین  و اروپا و غیره دقیقا بر همان خرافات و‌حماقتها و عقب گردها سرمایه گذاری میکنند و مانند گرگهای وحشی به جان جامعه جهانی می افتند و افتاده اند،
اما فقط یک قدرت: قدرت متحد کارگری، و تنها یک جنبش:  جنبش سوسالیستی آن طبقه و جامعه توان پایان دارن به این جهنم تحت حاکمیت سرمایه داران را دارد  و قادر خواهد شد جلو همه  این جنایات و جنگ را بگیرد و آزادی و برابری،رفاه و خوشبختی،و صلح و
امنیت و اختیار را به جامعه انسانی برگرداند!
کلید این معضل بزرگ جهانی در دست طبقه بزرگ کارگران و راه حل سوسیالیستی و کمونیستی او است!
۷ اسفند ۱۴۰۰


Print Friendly, PDF & Email

Google Translate