از ترفند دست راستی “هم با هم “با اندازه خود جمهوری اسلامی متنفرم!

از  ترفند “همه با هم “به اندازه خود جمهوری اسلامی متنفرم!
 هرنوع حکومت و دین و ملت و مردم و ایدئولوژی که: اعمال وحشیانه آدمکشی و‌ ترور و خونریزی منتقدین یک جامعه‌، سرکوب نفس ابراز نظر سیاسی، و عدم تحمل مخالفین‌ و ناراضیان به خود و همچنین تمام دزدی و اختلاس های کلان خود  را با ترفندهای  توجیه کننده و چندش آور مانند: “حلال” ،“راه خدا” ،”میهن”، امنیت کشور”،“ تمامیت ارضی” و…  دارد توجیه میکنند،  نه تنها  چنین جامعه‌ ی راهی بجز سرنگونی چنین حکومت‌و‌دین‌و  فساد‌و‌دزدی و‌ابزارهای سرکوب و خرافاتی در مقابل خود ندارد، بلکه به هر درجه ای از این امر مبرم ‌و فوری کوتاهی نماید، خود بیش از پیش در نقش بره ای که عادت به سر بریدن کرده  در مقابل جلادان خود ( دولت و دین و‌خرافات‌ میهن پرستی …) همواره زانو خواهد زد و شکست خواهد خورد!
متاسفانه تجارب یک قرن اخیر،ازجمله دوره ۴۴ ساله جمهوری فاشیست اسلامی، غالبا همین را به ما می‌گوید!
در این دوره تاریخی،گشاد ترین کلاه که سر جامعه در این مسیر  گذاشته شده است، همواره ترفند “ همه با هم”، ملت پرستی،دین و پرچم ملی‌ و میهن و‌خرافات مشابه بوده است!
در تعجبم که چرا چنین  نیروهای و افرادی از این همه فریب خوردن های ساده و هزارها بار تکرار شده  خسته نمیشوند؟شرافت و اخلاق و عقل و‌درایتشان در عرض   چند روز  به آسانی حباب میشود‌ و‌از نو و دوباره حاضر به ایفای نقش در همان موقعیت ملال آور  و منزجر کننده فریب خورده  میباشد! و طبعا منافع طبقاتی آنانرا وادار به چنین انتخابی کرده است!
دیگربس است!  اینبار نباید شیادان سیاسی و  دروغگویان،  و‌مذهبیون‌و نژاد پرستان و مدافعین سرمایه داران انگل و استثمار‌گر از نو همان کلاه ‌گشاد‌ سرمان بگذارند،  و  بنظر میرسد حتی چپ ملیگرا ‌و‌پپولیست نیز در این دوره از خیزش انقلابی  ۷۰ و چند روز ایران تقریبا  فهمیده که جنبش بورژوازی ایران در داخل و خارج کشور در اپوزسیون و پوزیسون چه کلاه بزرگی سرش گذاشته اند  به همت سرویس دادنش به بورژوازی ایران ،و چگونه جنبش آزادی و برابری و سوسیالیستی با مخاطرات جدی مواجه شده  است!
آزادی برابری حکومت شورائی و سوسیالیستی تنها راه نجات ما است!!
۸آذر ۱۴۰۱
۲۹نوامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate