یک جامعه سالم در جشن دشمنان و‌ قاتلین خود هرگز نخواهد رقصید!

کارگران و آزادیخواهان!

در مضحکه رژیم اسلامی ‌و‌ در یکی از بزرگترین دروغ های تاریخ معاصر که تحت عنوان “پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی، در ۲۲ بهمن “ هر ساله توسط ضد انقلاب جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته میشود نباید شرکت کرد!

این “ پیروزی اسلامی” در واقع یک پیروزی خونین و‌جنون آمیزی بود که توانست خمینی و جریان کپک زده اسلامی اش را به قدرت برساند و بر آن انقلاب بر حق ضد استبداد شاهنشاهی پیروزی قرون وسطی خود را اعلام و به سر آنجام برسانند.به دلیل نا توانی ها و نا امادگی های سیاسی – طبقاتی ما کارگران و سوسیالیستها،  به دلیل همراهی کردن همه احزاب راست و ملی گرا و اسلامی، و چپ ملی گرا و خلق گرا یان متعلق به آن سنتهای ارتجاعی بود که راه برای “پیروزی” کشتار و ترور و شکنجه و اعدام ارتجاع خمینی هموارتر و ممکن تر شد!.

متاسفانه دراین پروسه درد آور صدها هزار انسان کشتار شده اند و زندگی دها میلیون کارگر و زن و آزادیخواه در سراسر کشور بطور بیوقفه بدست جمهوری اسلامی و همه جناح‌های قاتل آن به تباهی کشانده شده اند.

اکنون و به دنبال تجربه خونین آبان و هزارها تجربه تلخ دیگر، تحت هیچ بهانه و توجیهاتی نباید نه تنها در مراسمهای جمهوری اسلامی شرکت ننمود بلکه آن روزها را باید بر سرش ویران کرد و علیه این کانگسترهای تروریست آدمکش خروشید! 

اولین درس پرهیز کردن از ان خطاهای نا بخشودنی:دوری از همه نیروهای اسلامی و ملی گرا، دوری از همه چپ های مدعی “همه باهم “ بودن و چپ های که دوباره کلاه گشاد و‌ مردم فریب خلق گرایانه و ملی گرایانه سر مردم می گذراند! 

این مهمترین جنبه درس گرفتن از این ۴۳ سال است: زنده باد اتحاد طبقاتی کارگران و سوسیالیستها و تلاش برای ایجاد صف مستقل آزادیخواهی و نبرد قاطع و همه جانبه برای کسب پیروزی سوسیالیستی و کارگری در سراسر کشور ! 

بجز این مسیر تکرار همان آزمون سمی سال ۵۷ خواهد بود!

بهمن ١٤٠٠

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate