مراسم جانباختگان را به اعتراض علیه حکومت اسلامی تبدیل کنیم

مراسم جانباختگان را به اعتراض علیه حکومت اسلامی تبدیل کنیم

مردم مبارز و انقلابی مریوان!

در اعتراضات شما در روز شنبه ٩مهر ماه ١٤٠١،  یکی از جوانان مبارز مریوان بنام، مختار احمدی توسط نیروهای سرکوبگر حکومت اسلامی جان باخت.

مردم معترض و آزاده ! شما در مریوان با خودکشی شلیر رسولی و علیه ستم جنسی و زورگویی های مزدوران جمهوری اسلامی با برپایی تظاهرات چند هزار نفره فریاد اعتراض به حکومت ضد زن را به گوش جهانیان رساندید. در سه هفته گذشته با شرکت با شکوه خود در دو اعتصاب پیروزمند و موفق و با حضور پُر شور و گرم و انقلابی با پرت کردن حجاب و روسری، خیابانهای شهر مریوان را رنگین کردید. به جمهوری اسلامی و ستم کشی بر زنان نه گفتید و با به قتل رسیدن ژینا(مهسا امینی)  توسط آدمکشان اسلامی، “زن، زندگی، آزادی” و “نابود باد حکومت اسلامی” را به نماد اعتراض هایتان تبدیل کردید. مراسم بزرگداشت مختار احمدی را هرچه باشکوهتر و با جمعیتی هرچه وسیعتر برگزار کنید و قاتلانش را محکوم کنید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ضمن تسلیت به خانواده و بستگان مختار احمدی و به مردم مریوان، جوانان و مردم آزاده و انقلابی را فرا می خواند که مراسم گرامیداشت مختار احمدی را به اعتراض توده ای و پُر شوری که از شما بارها دیده شده است تبدیل کنید. شما را فرا می خوانیم علیه به قتل رساندن مختار احمدی اعتراض در خیابانها را گسترش دهید و در مراسم گرامیداشت او وسیعا شرکت کنید!

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۰مهر ۱۴۰۱، ۲ اکتبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate