فراخوان به اعتصاب عمومی در کردستان

فراخوان به اعتصاب عمومی در کردستان

دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

مردم آزاده کردستان !

جمهوری اسلامی جنایات هولناک دیگری مرتکب شد. مهسا امینی ۲۲ ساله در بازداشتگاه نیروهای گشت قتل و کشتار حکومت اسلامی مورد ضرب و شتم قرار رفت و بعد از دو روز جدال با مرگ جان باخت. زن ستیزی دستگاه دولتی رژیم اسلامی و نهادهای آن کل جامعه را با ناامنی غیرقابل توصیفی مواجه کرده و عرصه را بر زندگی زنان به جرم زیرپا نهادن عقب مانده ترین فرامین اسلامی تنگ کرده است. تنها چند روز پیش مردم مبارز مریوان در اعتراض به تجاوز عنصری از بدنه این نظام ضد زن که منجر به گرفتن جان شلیر رسولی شد، در صفی متحد و هزاران نفره علیه حکومت اسلامی و قوانین عصر حجری آن به خروش آمدند.

این زن ستیزی سیستماتیک حکومت آدمکشان اسلامی باید از جانب ما مردم، با اعلام انزجار گسترده و قدرتمند  پاسخ بگیرد. شما مردم مبارز را فرا می خوانیم که روز دوشنبه ۲۸ شهریور دست به اعتصاب عمومی سراسری در کردستان زده و پاسخ کوبنده و دندان شکنی بدهیم.

دوشنبه ۲۸ شهریور با یک اعتصاب عمومی متحد، به جمهوری اسلامی نشان دهیم که اقدامات جنایتکارانه این حکومت را بی پاسخ نمی گذاریم. با نشان دادن خشم و انزجار خود نسبت به این جنایات و با خواست پایان دادن به حجاب اجباری، و خواست محاکمه عاملان و آمران این عمل وحشیانه در اعتصاب عمومی شرکت کنید.

مردم آزادیخواه کردستان!

شما در طول حاکمیت جمهوری اسلامی بارها تصمیمات تاریخی مهمی علیه جنایات این حکومت گرفته اید و بارها دست به اعتصاب عمومی موفق و یکپارچه زده اید. اینبار نیز باید متحدتر و یکپارچه تر از همیشه، به حکومت اسلامی نشان دهیم که ذره ای در مقابل جنایاتش کوتاه نمیاییم. نشان دهیم که همراه با مردم معترض در سراسر کشور مبارزات خود را برای پایان دادن به بساط سرکوب، پایان دادن به زن ستیزی سیستماتیک و پایان دادن به جنایت، تبعیض و بیعدالتی ادامه خواهیم داد.

دوشنبه ۲۸ شهریور همه جا را، از کارگاه ها، کارخانه ها، ادارات، مغازه ها، مدارس و دانشگاهها را تعطیل کنید و عزم و اراده متحد خود را علیه  اینهمه ظلم و بی عدالتی نشان دهید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲

 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate