احضار چهار فعال کارگری به پلیس امنیت سنندج

احضار چهار فعال کارگری به پلیس امنیت سنندج

بنا به خبر منتشر شده روز چهارشنبه ۹ شهریورماه، چهار فعال کارگری اهل سنندج غالب حسینی، خالد حسینی، مظفر صالح نیا و نامق باباخانی از طریق تماس تلفنی به پلیس امنیت این شهر احضار شدند. از آنان خواسته شده است که روز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه، در این نهاد امنیتی حاضر شوند.

بر کسی پوشیده نیست که نهادهای امنیتی اطلاعاتی حکومت در وحشت و هراس از اعتراضات مردم به تکاپو افتاده اند تا مانع گسترش نارضایتی های اجتماعی شوند. تلاش ارگانهای سرکوب حکومت در حالی صورت می گیرد که خشم و عصبانیت مردم تشدید شده و فضای اعتراض علیه حکومت وارد فاز تعرضی تری شده است.

کارگران، مردم آزاده!

نباید اجازه دهیم فعالین اجتماعی را مدام تحت فشار قرار دهند و چماق زندان را بالای سر آنها نگهدارند. مردم سنندج تجارب زیادی در مقابله با این سرکوبگری ها دارند. نیروی ما بسیار است و می توانیم اقدامات سرکوبگرانه حکومت را عقب برانیم. همراهی وسیع خانواده های فعالین و مردم آزاده سنندج، سازماندهی طومار اعتراضی، شعارنویسی علیه احضار فعالین و تکثیر پوستر آنها در سطح شهر از جمله اقداماتی است که میتوان سازمان داد و احضار فعالین را به شکست و ناکامی ارگانهای سرکوب حکومت تبدیل کرد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۰ شهریور ۱۴۰۱

۱ سپتامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate