سايت جدال آب به آسياب رژيم جمهوری اسلامی ميريزد

جمهوری اسلامی قاتلان  و آدمکشان حرفه ای، در عرض این ۴۳ سال از دو وسیله و ابزار  برای ادامهٔ حیات نکبت بار خویش استفاده کرده است: نیروی نظامی و قهریه و دیگری تبلیغات دروغین و کذایی.
جمهوری اسلامی با پنهان شدن در  پشت نام “انقلاب”(بخوان ارتجاع)و ” ضدیت” کلامی با آمریکا، سعی  می کند هر صدا و اعتراض و انتقادی را در نطفه خفه نماید و به خاک و خون بکشاند و نابود کند.
منتها، برای توجیه جنایات بی شمار خویش، تعداد زیادی سایت و کانال اینترنتی و ماهواره ای  در خارج و داخل کشور براه انداخته است تا از طریق گردآوردن  سربازان بدنام  امام زمان در این سایت ها، چنگالهای خون  آلود سپاه و بسیج  را لیس بزنند تا هیچ اثری از این همه جنایت در ذهن جامعه، باقی نماند! در حال حاضر، تعدادی از سایت های اینتزنتی وابسته به وزارت اطلاعات سپاه عبارتند  از: سایت جدال،بسرکردگی علی علیزاده( معروف به علی کفتار) مقیم لندن، سایت دیگر‌ رودست نام دارد که صاحب آن موجودی است به اسم امید دانا‌ ( معروف به امید دله) که شهروندسوئد است. البته از کسانی که با این  دو ” سرباز ولایتمدار” تماس و همکاری دارند می توان به پریسا نصر آبادی( مقیم استکهلم) بعنوان همدست علی  علیزاده و حشمت الله رئیسی ( مقیم آلمان) بعنوان  شریک و مرید  امید دانا نام برد. البته در این میان می توان  به تعداد دیگری از نوچه ها  و مریدان علی خامنه ای اشاره کرد که عبارتند از: مرتضی محیط( مقیم آمریکا)، امین فردین( مقیم آلمان)، ا۰م۰شیری ( شیفته و مردهٔ قاسم سلیمانی و خامنه ای و پوتین) و تعدادی آت و آشغال دیگر  که با تمام وجود، سعی  در  توجیه جنایات رژیم اسلامی بچه کش و سراسر قتل و کشتار  حاکم بر ایران را دارند.
در این میان، علی علیزاده و پریسا نصر آبادی بعنوان دو فعال ناسیونال سوسیالیست فعال در سایت جدال، دقیقاً  در راستای سیاست های جمهوری اسلامی حرکت می کنند و با تمام وجود ‌و البته با  ادبیاتی باصطلاح نیمچه آکادمیک و شبه فلسفی، سعی در توجیه اعمال تروریستی جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور را دارند.
  علی علیزاده (جدال) رابطهٔ تنگاتنگ‌و فشرده ای  با کارگزاران و چماق بدستان سابق و کنونی جمهوری اسلامی را  دارد که با ترتیب دادن مصاحبه ها و گفتگو های از پیش تنظیم شده و ساختگی،  سعی در نشان دادن یک تصویر متعارف و معمولی از جامعهٔ بحرانزده و انفجاری ایران را دارد! البته پریسا نصرآبادی هم   گهگاهی در نقش  یک دلال بساز و بفروش در سایت جدال پیدا می شود تا به توجیه کمک های  بی شمار رژیم اسلامی به حزب الله لبنان، حوثی های یمن، جهاد اسلامی نوار غزه و گند و کثافات برآمده از افکار خمینی و خامنه ای بپردازد.
 علی علیزاده، یک اصلاح طلب خاتمی چی بود که بعد از اعتراضات سال ۱۳۸۸  در نقش یک سرباز “گمنام امام زمان” به انگلیس آمد و مدتی با رسانهٔ امپریالیستی بی بی سی همکاری و همدستی  می کرد تا اینکه بالاخره،  لو  رفت و بجای برگشتن به زیر عبای بویناک پیشوای خود آفت الله خامنه ای، پرده ها را کنار زد و بعنوان پیشبرندهٔ خط پاسدار حسن عباسی و  شکنجه گر معروف، حسین  شریعتمداری، به جناح اصولگرای جمهوری اسلامی پیوست و سعی کرد تا تعدادی از چپ های ضد امریکایی و خمینی نشان را با خود همراه کند و جای پای سپاه را در بعضی محافل چپ یهودی ستیز  و ضد انقلابی غربی باز کند که  موفقیت چندانی در این مأموریت نیافت. زیرا، این علی انگل زاده از یکسری بیمارهای روانی از جمله سادیسم( دیگر آزاری) ،نارسیسیم( خودشیفتگی) و خمینی صفتی( خدعه و دروغ و نیرنگ و هرزگی) رنج می برد و این باعث دوری  بعضی چپ های اروپایی از او شد. علی از  اینکه نمی تواند هم نقش منتقد رژیم و هم رول پاسدار و عاشق آنرا بازی کند، بدون اینکه بیننده و شنونده متوجه شخصیت دوگانه او شود در عذاب است. البته او از اینکه خود را عاشق و کشته مردهٔ جمهوری اسلامی ‌ و خامنه ای نشان دهد، هیچ شرم و حیایی ندارد۰
ولی،نقد او از بعضی سیاست های سرمایه دارانهٔ نظام اسلامی بسرکردگی خامنه ای و از منظر “چپ”!!!  واقعاً تهوع آور است.
جالب اینجاست که  «پرستو» پریسا  نصرآبادی که در نقش چپ و سوسیالیست به خارج آمده بود، متأسفانه توانست عده ای از مخالفین چپ و کمونیست سطحی و ظاهر بین رژیم را با خود همدست کند، اما در ادامه وقتی با اوضاع و احوال سوئد و بعضی دوستان چپ خود آشنا شد و فهمید بجز سر دادن یک مشت شعارهای  توخالی در وصف کارگران و دانشجویان، کار دیگر نمی کنند، بناگهان در قالب یک ناسیونال سوسیالیست خامنه ای و حسن نصرالله دوست به همکاری با علی علیزاده پرداخت تا به کمک یکدیگر به توجیه  سرنگونی هواپیمای اوکرائینی، کشتار هزاران نفر در آبان ۱۳۹۸، قتل عام  مردم خوزستان  به کمبود آب و بالاخره،به تقبیح بی شرمانهٔ قتل جنایتکارانهٔ  مهسا امینی توسط سپا پاسداران  و در ادامه کشتار و سرکوب قیام سرتاسری و ستم سوز شهریور و آبان امسال  که همچنان ادامه دارد، بپردازند.
جالب اینجاست که پاسدار امید دانا نیز همین خط را پیش می برد. منتها، چون خیلی عقب مانده و قاطی است، قادر به رقابت با  علی و پریسا در دفاع و توجیه جنایات رژیم نیست. چون امید خله، با دادن صفات و عبارتی همچون: پادشاه ایزدنشان، کوروش کبیر  و شاه شاهان و غیره به سید علی خامنه ای داد بعضی از پاسدار – بسیجی هایی مثل رائفی پور و میثم آذربخش(بازجو خبرنگار) را هم در آورده است.
به هرحال، سایت هایی بمانند جدال، رودست، صحرا(داریوش سجادی، مقیم آمریکا) اسنادی از همدستی آگاهانهٔ  کسانی اند  که در وحشتناک ترین دوران حاکمیت  طاعونی جمهوری اسلامی، همراه با جنایتکاران، اعدام نوید افکاری، قتل مهسا امینی، نیکا شاهمرادی و سارینا و هزاران هزاران زن و مرد قتل عام شده بدست رژیم اسلامی سرمایه داران، جشن گرفتند و پایکوبی بپا کردند.
باش تا صبح دولتت بدمد!
سیامک دهقانی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate