اتمی شدن جمهوری اسلامی نزدیک است!

مثلث جمهوری اسلامی، اسراییل و آمریکا کل خاورمیانه را به جهنمی سوزان برای خلقهای ساکن در آن تبدیل کرده اند.این جنایتکاران پلید، علیرغم فحش و بد و بیراهایی که به هم می دهند, اما در عمل در راستای منافع سرمایه داری  انحصاری و مالی حرکت  می کنند و بر اساس یک تقسیم کار مشخص و دقیق ، طوری عمل می کنند تا تمامی دارایی‌های کشورهای منطقه صرف خرید انواع و اقسام سلاحهای‌مرگبار و جنگ های ارتجاعی شود و توده های ستمدیدهٔ منطقهٔ خاورمیانه هر چه بیشتر در لای و لجن مثلث رژیم اسلامی، دولت یهودی اسراییل و آمریکا دست و پا بزنند و غرق شوند.

به همین جهت، آمریکا و اسراییل در عمل بجز حرف و یک‌سری حرفهای مفت و تهوع آور در قبال حرکت جمهوری اسلامی  و برنامهٔ اتمی آن ، کار دیگری نمی کنند.
این یک واقعیت است که کشورهایی غربی و اسراییل بعنوان پایگاه مخوف آنها، پیشاپیش اجازهٔ ساخت  سلاح هسته ای به حکومت نازیستی و نژادپرست شیعهٔ دوازده امامی در ایران را صادر کرده اند.
سردمداران هار و درنده خوی جمهوری اسلامی هم  بخوبی می دانند که آمریکا و اسراییل نیز در برابر تلاش آنان برای ساخت بمب اتمی هیچ اقدام مشخصی  انجام نخواهند داد.
پس در آینده ای نه چندان دور شاهد علنی شدن بمب اتمی رژیم اسلامی و  جیغ و دادهای نفرت انگیز  سیاست بازان جهان غرب در برابر آن  خواهیم بود.
علت این‌که جهان امپریالیستی و ارتجاع جهانی در مقابل جنایات جمهوری اسلامی در ایران و دخالت در دیگر کشورهای منطقه واکنشی نشان نمی دهند  و با تمام وجود از آنها حمایت می نمایند، اینست که ساختارهای سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی حاکم بر ایران آنچنان در شبکه های مالی و مافیایی سرمایه داری مالی و انحصاری تنیده شده است که از هم پاشیدن  نظام‌ اسلامی‌و سرمایه داری وابسته  به معنی‌در خطر افتادن منافع جهان غرب در این بخش از جهان خواهد بود.
پس، چه بهتر که با دستیابی جمهوری اسلامی و اراذل اوباش سپاه به بمب اتمی، کل منطقهٔ خاورمیانه به گروگان صاحبان بانک‌ها و شرکت عظیم و بی رحم تسلیحاتی و برده داران متمدن و مدرن در بیاید تا هر بلایی که خواستند بر سر مردم ساکن در آنجا بیاورند.
اصلاً، پروژهٔ روی کار آوردن جمهوری اسلامی و خمینی ملعون و عفن بعنوان ادامه و امتداد رژیم پهلوی و شاهنشاه سیاساخته،در همین راستا بود.
پس، کارگزاران کشورهای غربی و جارچیان مذاکره بین آمریکا  و رژیم اسلامی به امید احیای برجام، هدفی جز خدمت به پروژه تولید بمب اتمی نظام اسلامی ندارند. از همین روی، بزودی زود شاهد آزمایش این سلاح مرگبار  توسط سپاه پاسداران  در یکی از نقاط ایران تحت سلطهٔ  پاسدار – بسیجی ها خواهیم بود. بنابراین، بیان  حرفها و تحلیل های کارشناسان فلان  دانشگاه و بهمان زایشگاه و بیسار پرورشگاه نیز،بیشتر برای سرکار گذاشتن بینندگان و شنوندگان این و آن شبکهٔ خبری و تفسیری خواهد بود تا هر چه بیشتر بر عمر این نظام نکبتی و فاضلابی بیفزایند!
سیامک دهقانی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate