بردن خاورمیانه به عصر حجر! 

تقسیم مجدد خاورمیانه یکی از اهداف اصلی کشورهای امپریالیستی است. خالی  نمودن شهوت سود  سرمایه داری مالی و انحصاری دولتهای متجاوز غربی برای پیاده نمودن این  هدف ویرانگر و ضد بشری، قرار است از طریق جمهوری اسلامی ‌بوقوع بپیوندد.
سیاست  آمریکا  و اتحادیه اروپا اینست که عربستان سعودی را متلاشی و بین  انحصارات مالی و نفتی خود تقسیم کنند.
پس بزودی زود بایستی شاهد تصرف کل یمن توسط گروه آدمکش و جنایتکار حوثی در راستای سیاست های دولت های متجاوز و اشغالگر غربی باشیم. کشاندن ارتش عربستان به تلهٔ یمن در زمان باراک اوباما بخشی از این طرح و نقشهٔ تبهکارانه بود. دولت پادشاهی عربستان سعودی  در حال حاضر، بمانند جسد گندیده ای می ماند که روی دستان خونریز آمریکا و اتحادیه اروپا مانده و بوی گند آن همه؟دنیا را در برگرفته است.هم اکنون دولت ترسو و دست نشاندهٔ آل سعود بیش از ۴۶۰ میلیارد ذخیرهٔ ارزی در بانک های غربی دارد که وسوسهٔ بالا کشیدن آن، آب دهان صاحبان بانک ها و  شرکت های انحصاری را سرازیر می کند . از نظر حقوقی وقتی که دولت عربستان محو و نابود شود، تقسیم این ۴۶۰ میلیارد دلار میان بانک های غربی بمانند آب خوردن خواهد بود. همانطور که بعد از سرنگونی دولت معمر قذافی و اشغال لیبی، کسی نفهمید چند صد میلیارد دلار ذخایر ارزی اینکشور از کجا سرآورد و به جیب چه کسانی رفت.
از این زاویه، سرنوشت عراق و لیبی و افغانستان در انتظار عربستان سعودی است و  جمهوری اسلامی عامل اصلی متحقق شدن این رؤیاست غربی هاست .
چون بعد از اشغال کل یمن توسط حوثی ها، مرحلهٔ بعدی عملیات  انحصارات مالی،   تشکیل حزب الله عربستان توسط سپاه منفور قدس و سربازان بدنام‌امام زمان و سپردن کنترل مناطق نفتی عربستان به شرکت های نفتی آمریکایی و اروپایی است .
جمهوری اسلامی بعنوان سگ زنجیری امپریالیسم، در عرض این ۴۲ سال با تمام وجود در راستای منافع سرمایه داری انحصاری و مالی حرکت کرده است ‌‌و به اندازهٔ‌سر سوزنی هم به منافع غرب ضربه نزده است. زیرا، نظام اسلامی – شیعی خمینی و سرمایه داری وابسته در ایران که در قلب آن سپاه و بسیج و ارتش و سربازان بدنام امام‌زمان قرار دارند بخشی ارگانیک و جدایی ناپذیر از مناسبات سرمایه داری مالی در سطح جهان می باشد .
بنابراین، عملکرد خامنه ای و نظام‌ ضدبشری اسلامی، تماماً  در خدمت آمریکا و اروپاست و سردادن زوزه های ضد امریکایی و “استکباری” ارذال و اوباش طرفدار و دوستدار رژیم منحوس خامنه ای، فقط منبعی است برای تهیهٔ خوراک‌ تبلیغاتی برای رادیو – تلویزیون بی بی سی، رادیو فردا، صدای آمریکا، تلویزیون ایران نشنال، کانال یک شهرام همایون “شامنه ای دوست” (خامنه ای دوست)  و دیگر رسانه های امپریالیستی که  برای منفعل و خاموش نمودن خشم و کینهٔ توده های ستمدیدهٔ ایران برای نابودی نظم کهن، در تلاش و تقلایند!
در راستای عملی نمودن این  سیاست تجاوزکارانه و اشغالگرایانه است که دولتهای غربی عملاً، در برابر دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتمی ، سیاست انفعال و نظاره کردن را در پیش گرفته اند!
چراکه یک جمهوری شیعهٔ اتمی، بعد از اشغال عربستان توسط حوثی ها و حزب الله اینکشور، در مقابل اعتراضات  و خشم ونفرت ترکیه و مصر و دیگر کشورهای سنی مذهب  خواهد ایستاد.
آمریکا در عرض ماههای گذشته بخش عظیمی از موشک های ضد موشک‌پاتریوت و رادارهای پیشرفتهٔ خود را از عربستان خارج نموده تا مسیر نابودی دولت عربستان و این کشور  توسط جمهوری اسلامی‌ را آماده کند.
پروژهٔ امپریالیسم جهانی برای تشکیل جمهوری اسلامی بسرکردگی خمینی ملعون، در راستای نابودی خاورمیانه و منافع بانک های عظیم اروپایی و امریکای بود تا این منطقه از جهان را به عصر حجر برگردانند!
سیامک دهقانی

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate