خورشید رهایی در حال برآمدن است

شیوع ویروس کرونا در ایران‌ خمینی زده، فرجه ای شد برای سردمداران هار و درنده خوی جمهوری اسلامی تا برای مدتی خود را از عواقب کشتار هزاران نفر در آبان ماه ۱۳۹۸ برهانند،  تا شاید با کمک رسانه های امپریالیستی، جنایت آبان ۹۸  را تحت الشعاع مذاکرات برجام، مسألهٔ خرید و تولید واکسن کرونا، ترورها و آدم رباییهای داخل و خارج و یکسری گندکاریهای دیگر قرار دهند. 

اما با گذشت بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا و بیماری کوید ۱۹، خشم و نفرت خلقهای ستمدیدهٔ ایران بر علیه جمهوری اسلامی و نظام موجود اوج گرفته است و می رود تا کل حکومت سرمایه داران و انگل زاده ها  را به هوا بفرستد.
به همین خاطر وحشت مرگ و نیستی وجود نحس طرفداران شاه و شیخ را فراگرفته است، چون به قول فرخی یزدی،  شاعر انقلابی و چپ که بدستور رضا شاه در سال ۱۳۱۸ بقتل رسید:« شاه و شیخ و شحنه درس یک مدرس خوانده اند
قیل و قال و جنگ شان هم از ره نیرنگ بود».
پس بیهوده نیست که بچهٔ خرفت شاه در اوج قیام و اعتراضات توده های ستمدیدهٔ خوزستان ، بویژهٔ خلق سرکوب شدهٔ عرب، به پاسداران و بسیجی های خامنه ای و مافیای حاکم پیام می دهد که از شلیک به مردم خودداری کنند و در همان حال از مردم غیر مسلح و خشمگین می خواهد که از طریق مسالمت و خشونت پرهیزی با نیروهای سرکوبگر خامنه ای و طبقهٔ حاکم برخورد کنند!!!
ولی، واقعییت اینست که با اوج گیری اعتراضات و حرکات ضد رژیمی، نابودی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی، اولین گام رسیدن به یک‌ جامعهٔ انسانی ‌و انقلابی است. چون ارتش جمهوری اسلامی در اصل شاخهٔ نظامی سلطنت طلبان است و سپاه و بسیج هم شاخهٔ نظامی جریان اسلامی خمینی است که برای سرکوب حرکات و اعتراضات رهایبخش خلقهای ستمدیدهٔ ایران در ۴۲ سال پیش  بوجود آمدند. به همین جهت است که پاسدار -بسیجی های شاه و شیخ از انحلال ارتش و سپاه و مسلح شدن توده های ستمدیدهٔ ایران وحشت و هراس دارند.
کسانی که در شرایط اوج گیری  مبارزات رو به رشد ستمدیدگان خوزستانی و دیگر خلقهای ایران  دم از عدم‌ خشونت بر علیه نیروهای سرکوبگر خامنه ای می زنند یا همدست رژیمند  یا هم خط همدستان جمهوری تا به دندان مسلح اسلامی اند به بهانهٔ  مخالف با رژیم، اهداف وزارت پلید اطلاعات ‌و دستورات سربازان بدنام امام زمان را پیش می برند. زیرا، اگر کسی منافعی در بودن جمهوری اسلامی و نظام حاکم نداشته باشد، نمی تواند مخالف مسلح شدن کارگران و دیگر ستمدیدگان جامعهٔ ایران برای انهدام کلیت ماشین قتل و جنایت و سرکوب جمهوری شیعه- آخوندی  حاکم باشد. همانطور که می دانیم جمهوری اسلامی هنوز  بعنوان سگ‌هار و زنجیری امپریالیسم قرار  است با وحشی گری و درنده خویی تمام‌ جسم و جان دختران و پسرانی را که با دست خالی به مصاف یکی از مخوف ترین کارگزاران امپریالیسم غرب شتافته اند و با تمام وجود در مقابل اراذل و اوباش سپاه و بسیج مقاومت و ایستادگی می کنند از هم بدرند و تناول نمایند تا بلکه وقفه ای در روند قیام‌ و شورش داغ لعنت خوردگان ایجاد کنند، منتها در همان حال شاهزادهٔ خمینی صفت از حفظ نیروهای سپاه و بسیج برای بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی حرف می زند  و از اینکه با تعدادی از مسئولان و سرکردگان سپاه پاسداران ارتباط و خش و پش  دارد بخود می بالد و جفتک و وارو می زند. به نظرم، اگر شاهزاده رضا پهلوی در زمان هیتلر و دوران رایش سوم در آلمان زندگی می کرد و اسم و شهرتی هم داشت، به احتمال بسیار قوی با انحلال سپاه اس اس بعنوان شاخهٔ نظامی حزب ناسیونال سوسیالیست آدلف مخالفت می کرد و بشدت از بیکار شدن پاسداران اس اس  ابراز نگران عمیق  و شاهانه می شد. این امر  نیز چندان عجیب نیست! چون خاندان ننگین پهلوی با کارهای نمایشی و سطحی خود  جاده صاف کن خمینی لجن و ملعون برای رسیدن بقدرت و     پیشبرد کارهای ناتمام ایشان ، بر علیه کمونیستها و مجاهدین خلق بود.
بر این اساس، وظیفهٔ هر نیروی سرنگونی طلب  است که در اوج هیجانات برآمده از اعتراضات و خشم و کینهٔ برحق خلقهای ستمدیدهٔ ایران بر علیه نظم موجود ، یکی بودن ماهیت طرفداران شاه و شیخ را برای  مردم تشریح و برملا سازند.
جنگ مسلحانه با جمهوری اسلامی وابسته به امپریالیسم جهانی یک ضرورت حیاتی برای برقراری یک‌نظام دمکراتیک و انقلابی است.  زیرا، جمهوری اسلامی کپی نظام نازیستی و نژادپرست آلمان هیتلری است که در شکل جهانی سومی آن در کشوری به اسم‌ایران بر سرکار آمده است. جمهوری اسلامی و کثافتی به اسم روح الله خمینی، محصول عصر امپریالیسم و انحصارات مالی است که در ۴۲ سال پیش توسط سردمداران دول غربی بخاطر ناکارا بودن رژیم شاه در سرکوب جنبش های انقلابی چپ که در حال سر برآوردن از خاک لگدکوب شدهٔ ایران بودند،  بقدرت خزید. خمینی بعد از تشکیل جمهوری اسلامی به تقلید از هیتلر، سپاه پاسداران را با کمک ابراهیم‌یزدی و دیگر دار و دسته های ملی – منقلی تأسیس کرد تا بوسیلهٔ پاسداران بچه کش و متجاوز،جنبش های کارگری، دهقانی و زنان ‌و ملیت های تحت ستم را قلع و قمع و نابود  کند و دولت نژادپرست و ضد بشری خود را با پوشش شیعهٔ اثنی عشری (بخوان حشری ) برقرار نماید  و خدمت به امپریالیزم جهانی را با دغلکاری بیاغآزد.
پس، وحشی گری سپاه پاسداران و بسیجی های لعنتی بخاطر این نیست که خیلی خر و نفهمند، بلکه بدین جهت است که ذاتاً دشمنان ستمدیدگان ‌ و یار و یاور سرمایه داران و اشراف و انگل زاده های مفت خور و هرجایی اند.
بنابراین، وظیفهٔ تمامی خلقهای ستمدیده ایران از ترک و لر و‌ بلوچ و فارس و بختیاری و کرد و ترکمن و غیره است که برای نابودی نظام نژادپرست و نازیستی اسلامی دست به اسلحه ببرند و‌برای رهایی از شرایط تیر و تار کنونی و نابودی ساختار سپاه و بسیج ‌‌و ارتش جنایتکار خامنه ای تلاش و مبارزه کنند.
سرنگونی جمهوری اسلامی‌در افق نمایان است. خورشید رهایی در حال برآمدن است.
سیامک‌دهقانی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate