ظریف کار خودش را کرد

یکی از ابعاد صحبتهای لو رفتهٔ محمد جواد ظریف، وزیر خارجهٔ رژیم اینست که بطور همه جانبه ای «رید» به قداست سردار شهید ، شاش قاسم سلیمانی.

در ایران، خیلی ها به حاج قاسم‌ می گویند: شاش قاسم!
واقعییت اینست که دار‌ و‌ دستهٔ روحانی، عمداً حرفهای ظریف را برای تلویزیون «ایران اینترنشنال» فرستاده اند تا همهٔ گندکاریهای بعد از برجام را  بر ریش و عمامهٔ سید علی خامنه ای بعنوان بلندگو و سخنگوی لات و لوتهای   سپاه و بسیج بمالند و علت شکست های  سیاسی – اقتصادی دولت “اصلاحات” را اقدامات مداخله جویانهٔ سپاه و بیت رهبری معرفی کنند.
سردمداران نظام اسلامی، بعد از بدرک واصل شدن سربار قاتل سلیمانی، سعی فراوانی نمودند تا از ا‌و یک “سردار  ملی” و” سردار دل‌ها”بسازند و او را آرش زمانه (بخوان آشغال زمانه) خطاب کنند،بدون توجه به آنکه سلیمانی یکی از منفوررترین شخصیت های رژیم بعد از خمینی  ملعون در جامعهٔ ایران است.
پس می توان گفت که افشای صحبت های ظریف بمانند پتکی بود که بر فرق آفت الله خامنه ای و اراذل و اوباش او فرود آمد. منتها، رسانه های جمهوری اسلامی که در خارج و داخل ‌کشور با انواع و اقسام اسم‌ها و عبارات عجیب و غریب در حال جنب و جوشند، سعی دارند برای لوث کردن محتوای حرفهای ظریف،افشای آنرا کار کل نظام اسلامی در  راستای نمایش خسته کننده و تکراری باصطلاح انتخابات  ریاست جمهوری امسال معرف نمایند،آن هم صرفاً بر اساس حدس و گمان!
در این موضوع شکی نیست که ظریف یکی از کارگزاران و مهره های اصلی جمهوری اسلامی است و برای حفظ و بقاء  رژیم حاضر است جانش را هم فدا کند، ولی همزمان، بر این  باور است که اقدامات جناح مقابل، کل سیستم حاکم  را به خطر انداخته است و هست و نیست جناح‌های تشکیل دهندهٔ آنرا در معرض نابودی و انهدام قرار داده است.
و اما، لو رفتن «فایل صوتی»ظریف تضادهای درونی حکومت اسلامی قاتلان و آدمکشان حرفه ای را هرچه بیشتر در‌معرص دید خلقهای ستمدیدهٔ ایران و منطقه قرار داده است. دار و دسته های که با تمام وجود در خدمت منافع امپریالیسم جهانی و قطب های قوی و ضعیف آن قرار دارند.   برای مثال قاسم سلیمانی لعنتی به هنگام اشغال عراق توسط آمریکا در سال ۲۰۰۳ میلای، با تمام وجود در خدمت ژنرالهای نژادپرست و هیتلرصفت آمریکایی، بویژهٔ جیمز استیل معروف بود که نقش مهمی در تشکیل و مسلح کردن نیروهای شیعهٔ وابسته به  سپاه  را بر عهده داشت. و بعد هم  همین قاسم لجن،  در سوریه نقش پادو و نوکر سپاهیان تزارصفت پوتین را بر گرده گرفت.
بنابراین، می توان از صحبتهای ظریف چنین نتیجه گرفت که قاسم سلیمانی، یک پاسدار هرجایی و روسپی خمینی صفت بود که در خدمت کردن به ارتجاع و امپریالیسم حد و مرزی نمی شناخت.
و هنگامیکه  که تاریخ مصرف او برای آمریکا ‌به پایان رسید، توسط دونالد ترامپ بمانند دستمال توالت به فاضلاب تاریخ پرتاب شد و سیفون محو شدنش هم کشیده شد!
پس می توان گفت که بخشی از حرفهای ظریف در بارهٔ نیروهای «میدان»، بواقع مهر تأییدی است بر نقش ماتحت پاکن بودن حاج قاسم سلیمانی علیه الرحمه!!!
سیامک دهقانی
Skickat från min iPhone
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate