جمهوری اسلامی یک رژیم نژادپرست و هیتلرباز است

جمهوری اسلامی یک رژیم نژادپرست و هیتلرباز است. ضدیت با انسانیت و افکار و عقاید چپ و دمکراتیک، بخشی از ماهیت و ذات جمهوری اسلامی م باشد.
مسلح و تجهیز کردن نوجوان کم  سن و سال،  برای سرکوب قیام برحق و رهائیبخش خلقهای ایران که در قلب آن جوانان و نوجوانان دختر و‌پسر قرار  دارد، یکی از شیوهٔ های ضدبشری رژیم برای خلاصی از مخمصهٔ هولناک و مرگباریست که در آن قرار گرفته  است.
در عمل رژیم اسلامی و سردمداران هار و درنده خوی آن به وحشت  مرگ دچار  شده اند و  از هر شیوه ای برای نجات رژیم و خودشان استفاده می کنند .
حرکات  دیوانه وار رژیم در شرایط کنونی،آدم را بیاد رفتار  و تصمیمات جنون آمیز هیتلر در آخرین ماه های حکومت نکبتبار و جنایت بارش در بسیج هزاران کودک‌ و نوجوان برای دفاع از رایش سوم در مقابل ارتش سرخ برهبری استالین و دیگر نیروهای متفقصن می اندازد!
برای نمونه به این کلیپ کوتاه توجه کنید: https://m.youtube.com/watch?v=SgHWSJBlnas
این هم نمونه ای از نوجوانانی  که در چارچوب نیروهای منفور و متعفن بسیج و سپاه در حال سرکوب قیام مردم می باشند.
 بعلاوهٔ تعدادی عکس و تصویر از سؤاستفادهٔ رژیم اسلامی سرمایه داران و متجاوزان و آدمکشان که در خیلی زمینه های ایدئولوژی و سیاسی شبیه دولت ناسیونال – سوسیالیستی آلمان زمان هیتلر از کودکان در جنگ ‌سرکوب ستمدیدگان  است:

به هر حال، سرنوشت دولت نژادپرست و فاشیستی جمهوری اسلامی چیزی بهتر از  آخر عاقبت حکومت رایش سوم در سال ۱۹۴۵ نخواهد بود: انهدام و نابودی مطلق بدست توده های خشمگین و جان به لب رسیده ایران.

همانطور که سپاه پاسداران SS بعنوان نماد قهر و خشونت ازتجاعی هیتلر با نیروی قهریهٔ ارتش سرخ و انقلابیون آلمانی متلاشی و منحل شد، سپاه پاسداران ارتجاع اسلامی نیز  دیر یا زود بدست پر توان و‌نیرومند این خلق ستم سوز متلاشی و منهدم خواهد شد و کاری هم از دست عوامل شاه و شیخ، برای نجات این غدهٔ سرطانی نیز  بر نخواهد آمد.
به امید آن روز بزرگ و تاریخی !
سیامک دهقانی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate