سپاه پاسداران خواهان جنگ نیست !

محمدجواد ظریف وزیر خارجه سپاه پاسداران روز پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه همزمان با افزایش تنش‌ها بین نظام ولایت فقیه و واشینگتن در آستانه سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه، توئیت کرد که دولت ترامپ و همدستانش «به جای مبارزه با کرونا در آمریکا، میلیاردها دلار برای ارسال بمب‌افکن‌های بی-۵۲ و ناوگروه به منطقه ما به باد می‌دهند…

اولا اینکه سپاه خواهان جنگ نیست برای حاکمان در ایران یک انتخاب نیست … یک باید است . آنها نمیتوانند بجنگند و نه اینکه نخواهند . منتها قاب قمر در عقرب حکومت اسلامی طوری در منطقه سوق الجیشی خاورمیانه خوش نشسته که هی رجز میخواند … اگر جنگی جدی در چشم انداز میبود که حضرات حاکم در ایران جیک نمیزدند ، چه رسد به رجز خوانی…
حکومت اسلامی در ایران یکی از ۳ محور شرارت غرب بود که کمر بستند تعیین تکلیفش کنند ، بعد از سرنگونی صدام وقتی دیک چینی کتش را روی ناو جنگی در آورد و فریاد میاید یا بیاییم … فردایش هیئتی از طرف حکومت اسلامی ایران راهی بغداد شد جهت مذاکره با غرب که نهایتا به پروژه برجام رسیدند و به این شکل آخرین محور شرارت الان ۲ دهه است که ماندگار شد …
دوما اون نیروی سپاه که بعد از جنگ احمقانه ایران و عراق به اقتصاد مفتی نشست ، دیگه روحیه جنگی سیخی چند ؟ سالهاست دیگه حسی برای جنگ ندارد فقط تشخیص میدهد که کجا خطری نیست همان جا رجزمیخواند … کجا پول هست همان جا خیمه میزند …
سوما اون جنگنده های آمریکایی سالهاست هی میان و میرن و هی میگن بازدارندگی … حالا سالهاست که بمب افکن های آمریکا فقط باعث جوک و خنده شده اند … حکایت کلاغهای مزرعه و خنده به قیافه ترسناک مترسک مزرعه شده است .
چهارما وقتی سپاه پاسداران خواهان جنگ نیست و در همین حالت سیخ کردن به کون همسایگان منطقه را میخواهد حفظ کند … یعنی تکرار همان حرف خامنه ایی که گفته بود نه مذاکره و نه جنگ ، در سال نو میلادی ۲۰۲۱…تنها نکته ایی که خامنه ایی اشاره نکرد تاریخ مصرف تئوری مربوطه است که این به تاریخ مصرف تئوری مماشات حداکثری غرب دارد .
پس اینکه هم جنگ نمیخواهند و هم میخواهند خاورمیانه را بلع کند … چائیده است .

آمریکا البته برنامه اش این نبود و نیست تا ایران را در ۱۳۵۷ یا قلب انرژی جهان خاورمیانه را برای همیشه به دست کسانی بدهد که حداکثر خلاقیتشان شستن کون و با پای راست و چپ به مستراح رفتن بود . حالا منافعش ایجاب میکند پس بگیرد و میگیرد . همان آمریکا که قلبا دوستشان است .
بمب افکن های بی ۲ و ناوهای جنگی آمریکا هی میآیند و میروند سفر به دور دنیا را در دوران کرونا در دستور دارند بلیط رفت و برگشت دارند که هی تمدید میشود . نامردا مستمر در حال گردش و تفریح هستند .
سی ان ان : حکومت اسلامی درایران سطح آماده‌باش نیروهای دریایی خود را در خلیج فارس افزایش داده است. آنها خیلی قوی هستند و ما خیلی میترسیم ! ما خیلی بدبختیم و حکومت اسلامی خیلی قوی و ظالمه ، پس ما ناو خودمان را از منطقه بیرون میبریم تا به دست نیروهای سپاه غرق نشود . این ناو جهیزیه دختر ماست این درسته که غرق بشه …؟
ظریف : نیروی دریایی حکومت اسلامی ما در ایران حداکثر ۲۰ دقیقه در مقابل یک تهاجم جدی نظامی دوام میآورد …

نتیجه : یک آمریکا تنها ابرقدرت در کره زمین داریم که در قرن ۲۱ یک دشمن فرضی برای خودش درست کرده به نام حکومت اسلامی در ایران و هی مینالد و میتازد . این دشمن فرضی از بدو تولد و از ریشه تا برگ تا بقیه اموراتش را همین آمریکای مظلوم کردیت داده و میدهد . حالا اوج قدرت آمریکا این شده که ۲ یا ۳ نفر گروگان خودش را از دست حکومت اسلامی در ایران آزاد میکند ولی ۸۰ میلیون مردم گروگان ایرانی برایش مهم نیست حکومت چه بلایی سرشان میآورد .
آمریکا با پروژه برجام ثابت کرد عملا دوست حکومت اسلامی در ایران است . همان آمریکایی که دوست امام خمینی بود ، همان آمریکا که دوست خامنه ای و سپاه پاسداران است و با برجامش سیستم ولایت فقیه را نجات دارد … فقط نشان میدهند که دشمن هم هستند و هی به هم فحش میدهند!
زمان شوروی سابق و دوران ریگان قدرتهای واقعی درهم میپیچیدند و واقعا هماورد بودند . حالا آمریکا به جای خطر شوروی حکومت اسلامی ریقو در ایران را به جهان معرفی میکند . و میگوید به خاطر تنش زدایی ناو جنگی یواس‌اس نیمیتز را از منطقه خارج میکند !
نیویورک ‌تایمز: بازگشت ناو هواپیمابر نیمیتز به خانه نشانه تنش‌زدایی نیست ، این یعنی اینکه مخاطب عزیز شما رسما اسکول هستید …

به قول جورج کارلین روشنفکر آمریکایی آنها به تخمشان نیست که مردم چطور زندگی میکنند ، هیچکس عین خیالش نیست.

۰۳.۰۱.۲۰۲۱
اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate