شورای امنیت جواب داد!

آمریکا مذاکرات غیرمستقیم با سپاه پاسداران درباره برجام را سازنده و گامی رو به جلو خواند…

کنشگران سیاسی و مدنی داخل ایران در نامه ایی به شورای امنیت سازمان ملل متحد از اعضای شورای امنیت انتظار دارند تا برای رفراندوم در داخل ایران کاری بکنند ، آنها مثل کنشگران سیاسی و مدنی خارج از ایران اول به جمهوری اسلامی یک نه بگویند تا امضاء ها زیاد شود تا رفراندوم برقرار کنیم…

یک هفته بعد شورای امنییت جواب داد !

سلام بر فرزندان کورش کبیر ومحمد عبدالله و لنین استالین و بقیه مبارزین …

نامه شما به شورای امنییت رسید و جان تازه ایی به جهان داد ولوله ایی به پا شد . آمریکا کف کرد . روسیه دست به دامن چین شد تا نجات پیدا کند . چین دوبامبی میزد توی سر خودش که حالا با این مبارزات خفن چه باید کرد ؟ شورای امنییت سازمان ما تصمیم گرفت کمک کند .

شورای ما تصمیم گرفت همه کارهایش را تعلیق کند و ابتدا یک فکس به ناتو بفرستد و آماده باش بدهد تا امنییت رفراندم تامین شود ولی هنگام ارسال فکس متوجل شدیم جوهر فکسمان تمام شد و کاغذ هم نداریم . تلفنی نباید تماس میگرفتیم چون رفراندم در خطر میافتاد …

منشی را فرستادیم جوهر فکس و کاغذ بخرد در همان مغازه عاشق شد و از همانجا استعفاء داد …

آمریکا هنوز گیج است ، روسیه میخواهد بادام صادر کند و چین فقط معامله میکند توی پای بقیه …

اعضای دائمی شورای امنیت به شما مبارزین ایرانی درود و آورین میفرستد و توصیه میکند فعلا با همین فرمان بروید جلو …

شورا طی تحقیقاتی متوجه شد رفراندوم چیز خوبی نیست همین حالا مردم کشور سوئیس که رفراندوم دارند خوشحال نیستند و هی عذاب میکشند و مجبورند تحمل کنند . رفراندوم چیه اه اه اه …

شورا متوجل شد آمریکا در حال مذاکره با نظام ولایت فقیه است . در آینده ایی نامعلوم این مذاکرات به نتیجه میرسد . کاخ سفید یک رئیس جمهور خیلی با هوش و زرنگ و ناقلا دارد به نام بایدن که با همین سرعت پیش برود مردم ایران در ۳۰۲۱ رفراندوم خواهند داشت .

آنها که به جمهوری اسلامی نه گفتند و شما بچه ها ی رفرارندم که مثل بچه های کار فقط سرکار هستید … هرگز ناامید نشوید . پروژه نه به جمهوری اسلامی در خارج و رفراندوم در داخل ایران مثل ۲ تیغه یک قیچی هستند .

سالهای قبل ققنوس و پیمان نوین و اینا… خلق شد . سال آینده گروه بعدی خواهد آمد و مبارزه ادامه دارد . تا آن موقع شورای امنییت و آمریکا و روسیه و چین و بقیه اعضای دائم به مذاکرات خودشان با سپاه ادامه میدهند و ابزار سرکوب و سلاح و شیتیل و لوح تقدیر برای طناب دار و زندان به سپاه میدهند تا کون مردم را بیشتر پاره کنند . ولی شما ناامید نشوید .

شورا بالاخره جوهر و کاغذ میخرد ، فکس درست میشود و مبارزه و رفراندوم و نه به جمهوری اسلامی … چرخش برای همه خواهد چرخید ، و لقمه های حلال سر سفره خواهد رفت .

شورای امنییت سازمان ملل

رونوشت به اونجا ، به اینجا و به همه مبارزین داخل و خارج و زیر زمین …

۰۷.۰۴.۲۰۲۱

اسماعیل هوشیار

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate