آدمهای باشعور !

شهروندان سوئیس، به ممنوعیت استفاده از «برقع و نقاب» در انظار عمومی رای دادند…روز یک شنبه هفتم مارس ٢٠٢١…

این برای من خوشحال کننده بود . حتی وقتی احزاب دست راستی آن را مطرح میکنند . کاملا با این رای گیری و رای منفی مردم سوئیس موافقم چون قبل از هر چیز انسانم .

سوئیس کشوری با اقتصادی قوی ، در قلب اروپا ، نظمی چشم گیر … یک شبه سوئیس با این مختصات نشد . نسلهای قبلی پدرشان درآمد تا امروز این شدند . جنگهای مختلف ، مقاطعی گرسنگی و فشار و خیلی مشکلات دیگر …

حالا سوئیس ثبات دارد ، استحکام دارد ، نظم دارد و قطعا مثل همه جای اشکالات یا کمبودهایی هم دارد . ولی در زمینه حجاب حق دارد بگوید نه و اتفاقا این رای منفی یعنی خیلی با شعور است …

جناب محجبه ایی که از قاره های دیگر میرسی و برای همه چیز سوئیس از جمله اقتصاد و پولی قوی خودت را جر میدهی ، آن فرهنگ عقب مانده ارتجاعی حجاب را بگذار همانجا و بیا . نه اینکه بیایی از همه امکانات و شرایط خوب سوئیس استفاده کنی و بر اعتقادات جاهلانه تاریخ بشر هم اصرار داشته باشی .

حجاب اگر امری طبیعی بود حتما مثل بند ناف در جایی از بدن نوزاد آویزان بود . پس حجاب طبیعی نیست و اصرار محجبان در اینجا هم طبیعی نیست . میخواهی حجاب داشته باشی ، گوشت خوک نخوری ، شراب نخوری وبقیه امورات فرهنگی مزخرف دیگر… برو کشوری مسلمان تا کونت از بی پولی و بیکاری و فقر پاره شود .

از نظر من حجاب جه اجباری و چه اختیاری … سمبل جهالت مطلق بشر است . انسان محجبه حتی از حیوان عقب مانده تر است. نگاه کنید حتی زرافه و فیل و زنبور و مگس هم حجاب ندارند .

آدمی که رفاه و نظم سوئیس را دوست دارد ولی حجاب یا فرهنگ عقب مانده خودش را بیشتر دوست دارد ، اگر شرایط برایش مناسب باشد در خیابانهای سوئیس طناب دار و شلاق و حد شرعی بر پا میکند .

تأسیس کشور سوئیس در تاریخ ۱ اوت ۱۲۹۱ است. بر اساس گزارش واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست دربارهٔ استاندارد کیفیت زندگی، سوئیس بهترین و بالاترین سطح کیفیت زندگی در جهان را دارد.

انتقال از راه کوانتومی یعنی چه؟

در این روش که هم اکنون در لابراتوارهای شکاف هسته ای سوئیس در سطح ذرات اتمی با موفقیت انجام میشه، یک جسم رو به تکه های کوانتومی بنام کیوبیت تبدیل میکنند و این کیوبیتها با سرعت نزدیک به نور انتقال داده میشن و با استفاده از الگوی جسم اصلی در عرض چند ثانیه هزاران کیلومتر دورتر ظاهر میکنند…به جای اینکه در فکر حجاب باشید به سوئیس اینطوری نگاه کنید . یعنی علمی …

اگر روزی ، روزگاری سوئیس ها به کشور مسلمین رسیدند و پول مفت سوسیال گرفتند و کوفت کردند ، آنوقت شما هم قانون و رای گیری بگذارید و حجاب را در ملاء عام اجباری و قانونی کنید . ولی تا آن زمان تابع فرهنگ سوئیس باشید .

۱۰.۰۳.۲۰۲۱

اسماعیل هوشیار

تاریخ انتشار :۱۰.۰۳.۲۰۲۱

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate