علیه بساط انتخابات رژیم متحدانه بمیدان بیائیم!

اعلامیه تشکیلات خارج حزب حکمتیست

١٨ ژوئن – ٢٨ خرداد

علیه بساط انتخابات رژیم متحدانه بمیدان بیائیم!

آدمکشان، تروریست ها، ضد زن ها، دشمنان کارگران، مسببین فقر و فساد و فحشا، قاچاقچیان موارد مخدر حق ندارند در خارج کشور بساط معرکه گیری انتخابات راه بیاندازند. این سفارتخانه ها و مراکز جاسوسی باید بسته شوند، این تروریست های دیپلمات باید دستگیر و محاکمه شوند، اینها در موضع برگزاری انتخابات نیستند. این حکومت تنها در آبانماه بیش از هشت هزار نفر از جوانان و کارگران را کشته و زخمی و زندانی کرده است. هر کسی در خارج کشور آزادانه به این حکومت “رای” میدهد، آگاهانه کنار رژیم اسلامی ایستاده و با اعتراض قاطع ما مخالفین جمهوری اسلامی روبرو می شود. جمهوری اسلامی فی الحال در بساط رای گیری جلادان شکست خورده است، حتی خود به این شکست اذعان دارند. مسئله ما و اردوی آزادیخواهی اینست که آگاهانه این شکست حکومت را همه جانبه تر و کمر شکن تر کنیم. 

مردم آزادیخواه ، ایرانیان خارج کشور!

صریح و قاطع هرجا و همه جا بگوئیم شرکت در این نمایش با هر توجیهی نادرست، ضد منافع مردم و مبارزه برای آزادی و برابری و در خدمت بقای حکومت اسلامی است. تائید گلوله هائی است که بر سر و تن عزیزان ما در دیماه و آبانماه شلیک شد، تائید شکنجه و اعدام و سرکوب است، تائید فقر و فلاکت و استبداد و آپارتاید است. کسی که میرود “رای” میدهد، تداوم حکومت قاتلین فرزندان مردم را تائید می کند. 

تشکیلات خارج کشور حزب- حکمتیست ایرانیان آزادیخواه را فرامیخواند که جلوی سفارتخانه ها، کنسولگری ها و محل صندوقهای مضحکە “انتخابات” ریاست جمهوری را به محل تجمعهای اعتراضی گسترده و میلیتانت علیه کل حکومت اسلامی بدل کنیم. سیاست ما برهم زدن این مسخره بازی اسلامی است. هر کجای جهان هستید در مقابل حوزەهای اخذ رای تجمع کنید و بساط این جنایتکاران را بر سرشان بکوبید. دوستانتان را خبر کنید، آماده بیائید، روز نبرد سراسری در داخل و خارج علیه حکومت ترور و توحش است. وعده ما روز جمعە ١٨ ژوئن مصادف با ٢٨ خرداد در مقابل سفارتخانه ها و مراکز “انتخاباتی” جمهوری اسلامی! 

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

ژوئن ٢٠٢١

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate