بمناسبت سال نو، برای نبردهای نهائی آماده شویم!

سال نو آغاز شد و طبیعت پوست انداخت. اکثریت عظیم مردم ایران، بویژه کارگران و محرومان، بدرجات مختلف، سالِ پر مشقت و دردی را پشت سر گذاشتند. بسیاری عزیزانشان را بدلیل بیماری کرونا و فقر و نداری از دست دادند. سال گذشته برای مردم ایران سالی مملو از درد و رنج و در عین حال مبارزه و مقاومت بود. 

مشقت و مصائبِ نظم کنونی قدیمی است، در عین حال امید به آینده ای بهتر، تسلیم نشدن و مبارزه برای تغییر نیز به همان اندازه قدیمی است. بدون امید و بدون تلاش برای تغییر، زندگی متوقف می شود. حتی بردگان آنجا که فرصتی می یابند، دور آتش شادی می کنند و امید از اسارت و بردگی را به هم نوید میدهند.

قرن نو آغاز شد اما هنوز در ایران ارتجاع سیاسی و مذهبی حکم میراند. هنوز جنگ جامعه و حکومت اسلامی تمام نشده است. در سال نو و قرن نو، درست مانند طبیعت، ضروری و عاجل است که پوست بیانداریم. زمان سرنگونی تمام و کمال حاکمیت اسلام و سرمایه و استبداد فرا رسیده است. زمان برپائی دنیائی نو، جامعه ای آزاد و خوشبخت سوسیالیستی فرا رسیده است. 

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست در این جدال تعیین کننده در صف اول و در کنار شماست. سال نو را به شما کارگران و مردم زحمتکش و آزادیخواه تبریک میگوئیم. در سال نو و قرن نو، برای نبردهای نهائی، برای یک پیروزی کارگری آماده شویم!  

از جانب دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

سیاوش دانشور

 ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ – ٢٠ مارس ٢٠٢١ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate