ممانعت از تظاهرات معترضین توسط دولت اتریش را محکوم می‌کنیم

ممانعت از تظاهرات معترضین توسط دولت اتریش را محکوم می‌کنیم

جمهوری اسلامی را بایکوت کنید!

حضور هیئتی از تروریست دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در مذاکرات احیای برجام که با حضور هیئت‌هایی از کشورهای عضو ۱+۴ در این کشور برگزار شد، به درست مورد اعتراض و خشم ایرانیان آزادیخواه قرار گرفت. هر اجلاسی با گرمترین اعتراضات و انعکاس وسیع ‌آن در رسانه‌های بین‌المللی، مواجه شد. فعالین حزب کمونیست کارگری در این اعتراضات هر نوع مذاکره و رابطه دیپلماتیک با جمهوری اسلامی را محکوم کردند و خواهان بایکوت آن شدند.

افشا و محکومیت بیش از چهار دهه جنایات جمهوری اسلامی در ماجراجویی هسته‌ای جمهوری اسلامی و کشتار و سرکوب، تحمیل فقر و فلاکت مصیبت‌بار به مردم ایران. در مقابل محل برگزاری نشست برای هیئت جمهوری اسلامی بشدت سنگین بود. شدت اعتراضات و خشم تظاهرات کنندگان در مقابل دوربین رسانه‌‌ها، سبب شد که هیئت جمهوری اسلامی بارها از وحشت و هراس با خفت و زبونی از درب گاراژ و انبار هتل گراند برای خروج و ورود استفاده کنند. جمهوری اسلامی دست به دامن دولت اتریش شد تا مانع برگزاری تجمعات اعتراضی در مقابل محل مذاکرات شود. دولت اتریش بعنوان میزبان دولت های اروپایی عضو برجام به این خواست نامشروع  تن داد و حاضر شد معترضین را از مقابل هتل گراند متفرق کند.

اقدام دولت اتریش مماشات با یک حکومت تماما تروریست و سرکوبگر و قاتلی است که  جز شرمساری ثمر دیگری برای دولت اتریش نخواهد داشت. این تصمیم خفت‌بار نیز در حافظه تاریخی مردم ایران باقی خواهد ماند! عزم مردم آزادیخواه ایران از داخل و خارج برای به زیر کشیدن و سرنگون کردن جمهوری اسلامی بساط هرگونه سازش و همراهی با جمهوری اسلامی را نقش بر ‌آب خواهد کرد.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری مماشات دولت اتریش و تصمیم برای متفرق کردن تظاهرات علیه حضور تروریست دیپلمات‌های جمهوری اسلامی را شدیداً محکوم می‌کند. معترضین حق دارند و باید بتوانند علیه حضور نمایندگان جمهوری اسلامی دست به تظاهرات بزنند. ما از مردم آزادیخواه و احزاب و سازمانهای مترقی در اتریش می‌خواهیم که در کنار مبارزات مردم ایران علیه این اقدام، دولت اتریش را محکوم کنند.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ ژوئن ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate