امربه معروف یا فضولی استعماری 

امربه معروف یا فضولی استعماری

جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ خط سوم ـ نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره ۱۲۳

بیستم اسفند= ۱۰ مارس ۲۰۲۴

اسلام سیاسی که توسط نظریه پردازان کاخ سفید به منظور بقای عمر امپریالیسم به حاکمیت رسیده، با تمام بازی هایش در عرصه جهانی، باز مورد حمایت کاخ سفید است و جز به دست توانمند ملت ایران از جایش تکان نخواهد خورد.

این امر به معروف برای حجاب زنان که توسط قداره بندهای انگل ، از ملایان تا خواهران صیغه ای زینب، در همه جا جاری است ، نه برای حفظ و حرمت زنان ایران که برای حفظ  قدرت امپریالیست های انگلیس و آمریکاست. این امر به معروف برای حفظ ظاهر فاحشه خانه های استعماری ( صیغه سراهای) دائر در مشهد و قم تحت توجهات مخصوص نوکران فراماسون های انگلیس “الم والهدی” ها است. این امر به معروف استعماری برای حفظ پایه های استعمار در ایران و منطقه است. اسلام سیاسی فقط، ابزار حاکمیت استعمار در جهان است.

این “امر به معروف استعماری” که پایه حاکمیت علنی آن در ایران در انقلاب ۵۷ نهاده شده است، قرن هاست توسط استعمار انگلیس، ارکان اساسی آن به ملایان به نام اسلام تدریس می شود. دفاتر خامنه ای در انگلیس سند این پیوند تنگاتنگ با انگلیس است.

آنانی که با وحشت از انقلابات رنگی برای حفظ این نظام در ایران سخن می گویند، بهتر است که بیاد بیاورند که خود این نظام استعماری اسلامی نیز، اولین انقلاب رنگی، با رنگ ” سیاه” بود که  در ایران به حاکمیت رسید. از زمانی که به دستور آمریکا، ارتش آمریکایی ایران، مقاومت در مقابل انقلابیون را متوقف کرد ، و مردم با شعار ” ارتش برادر ماست ـ خمینی رهبر ماست ” به خیابان ها آورده شدند، سازش خود با امپریالیست ها را علنی کرد. همان موقع بود که پیوندهای پنهانی امپریالیست ها با ملایان ایجاد و دستور آمریکا به شاه برای رفتن از ایران صادر شده! شاه باید می رفت چون برژینسکی نظریه پرداز کاخ سفید استقرار حاکمیت های مذهبی در جهان را به نفع آمریکا و کل امپریالیست ها تشخیص داده بود.

اسناد زیادی پیوند ملایان با امپریالیست ها را افشا می کند. یکی از آن ها خصوصی سازی است. خصوصی سازی بخشی از برنامه جهانی سازی است که، برای از بین بردن آرام دولت ها ایجاد می

شود. و راه را برای استقرار حاکمیت واحد جهانی توسط آمریکا باز می کند. در ایران و هر جایی که بانک جهانی بتواند دستوراتش را تحمیل کند جاری است.

 نگاه به نقشه فلسطین نیز بخشی از بازی ۴۴ ساله ملایان را روشن می کند. در این ۴۴ سال اکثر سرزمین های فلسطین توسط اسرائیل اشغال شده است. در حالی که ملایان از شعار “محو اسرائیل” پایین تر نیامده اند!   این اسلام سیاسی در منطقه چه نفعی برای مردم منطقه داشته است؟ جز ایجاد تشنج برای بقای امپریالیست ها از یک سو، غارت اموال ملی توسط ملاها و ایجاد فاصله های طبقاتی وحشتناک و غرق مردم در خرفات نتیجه دیگری داشته است؟ بازیهای دو گانه ملایان در تمام زمینه ها ، فقط اجرای دستورات امپریالیست ها است.

این حجاب و این امر به معروف، ظاهر اهداف پلید استعماری است. این حجاب پرچم استقرا امپریالیسم است وعضویت در سازمانهای شانگهای و … ، برای پنهان کردن پیوند با امپریالیست ها و به دستور خود امپر یالیست هاست. آنان که خوش باورانه در بقای این نظام می کوشند، در حفظ و اشاعه خرافات و ارتجاع، برای عقب نگه داشتن ملت و غارت اموال ملی سهیم اند.

این اسلام سیاسی” زهر خالص امپریالیسم” است که توسط ملایان در حلقوم ملل جهان ریخته می شود تا از ایجاد نظام سوسیالیستی پیشگیری کند. دفاع از این سیاه چاله های انگلو ساکسونی، دفاع از زهر خالص است!

زنان ایران باید بدانند برای مبارزه با حجاب باید کمیته های “ضد استعماری” را در تمام محلات ایران راه اندازی کنند.

بیرون کردن یک نوکر امپریالیسم و آوردن نوکر دیگرش، کوبیدن میخ به تابوت ملت است.

تمایل به حفظ این نظام به عنوان یک نظام ضد امپریالیستی، انحراف از حقیقت است.

این نظام فعال ترین و ارتجاعی ترین  بخش امپریالیسم انگلو ساکسونی است.

ایجاد تشنج، چون تشنج حجاب اجباری ، از اهرم های پایدار نظام های فراماسونی است.

تنها راه نجات ایجاد تشکیلات ضد استعماری است.

هر کسی که لباس ملایی بر تن می کند، فرصت طلبانه راه فریب و خرافات را برای پایمال کردن حق افراد یک ملت بر می گزیند.

جبهۀ مقاومت ضد امپریالیستهای چین و روسیه و …   نمی تواند برای ملت ما تصمیم بگیرند. باید

 خود ملت عنان مملکت خویش بدست گیرد.

آنان که به عنوان ضد امپریالیست های چپ ، خواهان تحمیل رژیم ملا برای پیروزی چند قطبی شدن جهان هستند، باید توجه داشته باشند که نمی توان هم با امپریالیسم وحدت کرده و هم بر علیه آن مبارزه کرد. اگر برای این چند قطبی شدن، ملایان نیز دست از غارت و ریا بر می داشتند، ملت هم شدائد گذر از این معبر را تحمل می کرد. ولی نه، ملایان هرگز گامی به نفع ملت ایران برنمی دارند.

از این رو مردم ایران با جدیت باید به دنبال ایجاد کمیته های “ضد استعماری خود در تمام محلات و تک تک کوچه ها باشد.

مبارزات فردی علیه حجاب اجباری،مقاومت علیه ارتجاع هست ولی به دلیل فردی بودن اش ضربه پذیری اش بیشتر است. و توان ریشه کن کردن ملایان را ندارد . برای این هدف باید کمیته های ضد استعماری را متشکل کرد. باید بتوان در آن واحد در کل ایران اعتصاب کرد. باید بتوان در آن واحد به کوچه و خیابان ریخت و ملایان را دستگیر کرد.

از این رو باید شبکه عظیم ضد استعماری را هر چه زود تر راه اندازی کرد.

به پیش ای ملت رنج دیده به پیش

ملایان نیز همچون مغولان خواهند رفت.

فقط تشکیلات می تواند بنیاد آنان را بسوزاند.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate