پیمان اتحاد ما در روز اول ماه مه

پیمان اتحاد ما در روز اول ماه مه

فرح نوتاش جبهۀ جهانی ضد امپریالیست قدرت زنان ۲۷.۰۴. ۲۰۲۲

در واقع هیچ مرزی نمی تواند جهان واحد و متصل را از هم جدا سازد. ارتعاشات هر ضربه، به هر نقطه ای از جهان، به تمام جهان منتقل می شود. و درد جنگ در هرکشوری از زمین، به کل پیکر انسان می دود.
آمریکا زور گویی را از حقوق منحصر به خود می داند و منویات امپریالیستی خود را در پس تحریم های تنبیهی مقاومت کننده گان پنهان می دارد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ۲۰۱۷- ۲۰۲۱، فرمان ترور قاسم سلیمانی را در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ صادر کرد. از این رو، رژیم ملا انتقام را حق خود می داند.
آنتونی بلینکن در ۴ آوریل ۲۰۲۲ گفت: ایران می داند برای رفع تحریم سپاه چه باید بکند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه، علیرضا تنگسیری، گفت: به ایران پیشنهاد شده در ازای نگرفتن انتقام قاسم سلیمانی، بخشی از تحریم ها لغو شود. اما ایران رد کرده است.
۲۱ آوریل .۲۰۲۲
ولی رهبران اسرائیل از دولت آمریکا خواسته اند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همچنان در
فهرست تروریستی نگه دارد. ۱۸ مارس ۲۰۲۲
پس معلوم می شود تحریم های سپاه پاسداران توسط آمریکا، بخاطر تشخیص تروریستی بودن سپاه ، توسط آمریکا بوده است! ولی آمریکا در مورد اعمال تروریستی خود حاضر به معامله است! پس آمریکا علیه تروریسم نیست. بلکه ترور را از اهرم های سیاسی آمریکا می داند! و تحریم دیگران بخاطر ورودشان به حیطه تروریسم که از حقوق آمریکا است می باشد!
دبیر کل سازمان ملل آنتونیو گوترش، پس از گفتگو با وزیر خارجه روسیه در مورد جنگ اوکراین در یک نشست خبری مشترک خواستار پایان جنگ شد.
و سرگئی لاواروف وزیر محترم خارجه روسیه گفت: دلیل این جنگ دخالت غرب در اوکراین بوده است. و غرب را متهم کرد که از اوکراین به عنوان پایگاهی علیه روسیه سوء استفاده کرده است. او گفت علت جنگ کنونی “تجاوز غرب به فضای ژئوپولیتیکی روسیه بوده است”. ۲۶ آوریل ۲۰۲۲
دبیرکل سازمان ملل گفت در این بحران ” یک چیز درست و بی تردید است و هیچ استدلالی نمی تواند آن را تغییر دهد. اینکه: هیچ سربازی از اوکراین را در قلمرو فدراسیون روسیه نداریم، اما نیروهای روسیه در خاک اوکراین هستند. ” در واکنش به این نظر سر گئی لاواروف نیز گفت: ” درست است، من آن را تائید می کنم. ۲۶ آوریل ۲۰۲۲.
پس تجاوز آمریکا با چراغ خاموش به اوکراین از ۱۹۴۷، و ایجاد ارتش نیابتی آزوف بر علیه روسیه، و کودتای ۲۰۱۴ و فرمان به کشتار ۱۵۰۰۰ نفر روس تباران دونتسک و لوهانسک، وفرمان نادیده گرفتن دو پیمان مکرر مینسک ۲۰۱۴ و به علت اغماض آن، پیمان مینسک ۲۰۱۵، مجاز بوده و اشکالی ندارد! و فقط لشکرکشی تجاوز محسوب می شود! و کرۀ زمین جولانگاه آمریکا است و هر غلطی که خواست می تواند بکند!
و همزمان با دیدار آقایان گوترش و لاواروف نشست گروه “مشورتی دفاعی اوکراین” به ریاست لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در پایگاه هوایی رامشتاین آلمان برگزار شد. علاوه بر کشورهای عضو ناتو، مقامات دفاعی و نمایندگی بیش از چهل کشور جهان از جمله اتحادیه اروپا برای گفتگو در یک نشست مشترک، نحوه حمایت از اوکراین در برابر حمله نظامی روسیه را بررسی کرده اند. ۲۶ آوریل ۲۰۲۲
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفت که ایالت متحده می خواهد که “تضعیف روسیه را به حدی شاهد باشد که نتواند کارهایی انجام دهد که در حمله به اوکراین انجام داده است.”
و اضافه کرد که نام گروه مشورتی دفاعی اوکراین به “گروه تماس دفاع از خود اوکراین” تغییر نام یافته است و این گروه هر ماه جهت ارزیابی نیاز تسلیحاتی اوکراین برای مقابله با تجاوز روسیه تشکیل جلسه خواهد داد. ۲۶ آوریا ۲۰۲۲
پس نام “جلسات فرمایشی آمریکا به اوکراین و نوکران دیگر، از مشورتی به “تماس دفاع از خود اوکراین ” تغییر داده شده است! و علاوه بر تماس های ساعتی زلینسکی سخن گوی ایالت متحده آمریکا در اوکراین، جلسات همگانی ماهانه نیز با این گروه از نوکران ۴۰ کشور نیز، دائر خواهد شد ! البته همه می دانند که تغییر نام، تغییر در ماهیت را سبب نمی شود! و این که لوید آستین می خواهد روسیه را ضعیف ببیند تا دیگر از این تجاوز ها نکند، خوب بله ، چون تجاوز حق مسلم آمریکا است! روسیه به چه حقی تجاوز کرده است! و اساسا روسیه تضعیف شده از همه نظر مقبول تر است!
قابلیت تسخیر و شطرنجی شدن آسان تری خواهد داشت!
دیگر نمی تواند از کشورهای تحت حمله آمریکا ، چون سوریه دفاع کند،
و آمریکا اساسا با آرامش خاطرف قادر به چپاول و غارت جهان می تواند بشود!
روز گذشته سرکئی لاواروف وزیر خارجه روسیه، هشدار داد که کمک های تسلیحاتی ناتو به اوکراین به معنی آن است که ناتو در جنگ نیابتی با روسیه در گیر شده است. او هشدار داد که کمک های غرب به اوکراین ممکن است به جنگ جهانی سوم منجر شود.
برخی از این التیماتوم ناراحت شده اند. پس روسیه نباید التیماتوم بدهد و باید آمریکا را آزاد بگذارد تا اوکراین را انبار تسلیحاتی خود کرده و مردان اوکراین را تا آخرین نفر برای اهداف خودش در جنگ با روسیه به کشتن دهد! اوکراین بیطرف بدرد آمریکا نمی خورد! اوکراین نیابتی برای آمریکا که در آنطرف کره زمین است خیلی بهتر است!
بانک جهانی، جهش قیمت اقلام غذایی را هشدار داد.
شاخص بهای غذای سازمان ملل متحد بالاترین سطح از ۶۰ سال قبل را ثبت کرده است. پیش بینی می شود گندم ۴۲.۷ در صد افزایش یابد و همچنین دیگر اقلام. این ها منعکس کننده کاهش صادرات روسیه و اوکراین است. به گفتۀ بانک جهانی گندم از محصولاتی است که جایگزین کردن آن سخت است. و در این گزارش صدور غلات و دانه های روغنی از اوکراین به دلیل جنگ بیش از ۸۰% افت کرده است.
ولی لوید آستین و ناتو، خواهان جنگ طولانی و تنبیه روسیه و فروش جنگ افزار های سنگین آمریکا به اوکراین هستند! اعلان کمک های ۲۴ میلیارددلاری، ۸۰۰ میلیونی ، ۷۰۰ میلیونی ، همه برای خرید تسلیحات نظامی آمریکا، واقعا حیرت آور است! و این در جایی است که چند میلیارد بلوکه شده مردم افغانستان نیز به نفع شهدای برج های دوقلوی منهتن! در سال ۲۰۰۱ توسط بایدن غصب شده است!
ادامه جنگ بدون شک منجر به افزایش هزینه تولید و تورم بیشتر خواهد شد.
دو کشوری که از سال ها پیش، جنگ بین آنان را آمریکا طراحی کرده بوده و هم اکنون نیز آتش بیار معرکه است، یک چهارم تجارت گندم جهان را متعهد بوده اند. تحمیل گرانی و گرسنگی بر طبقه کارگر جهان و رشد فقر و سیه روزی از اهداف زنجیره ای جنگ افروزان ، و ویروس کرونا سازان است. والا پیشگیری از جنگ با تعهد به پیمان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ مینسک کاملا میسر بود. کسی جنگ افروز است که توافقنامه را اجرا نمی کند. کسی جنگ افروز است که اوکراین را انبار تسلیحاتی خود می کند.کسی جنگ افروز است که ۳۰ لابراتوارتسلیحات بیولوژیک در اوکراین با ۴۳۰ کانتینر ویروس و انگل ایجاد و انبار کرده است. اولتیماتوم روسیه در استفاده از جنگ افزار اتمی، دقیقا با اهداف منع ورود سلاح به اوکراین و پایان دادن به جنگ مطرح شده است. اگر قرار است مردم اوکراین پیشمرگ آمریکائیان شوند، بگذار خطر مرگ را همه احساس کنند . چرا فقط مردم اوکراین؟ و درست به همین دلیل، روسیه امروز شیر گاز به لهستان و بلغارستان را که مسیر تحویل اسلحه به اوکراین بوده اند بسته است.
آمریکا جنگ افروز و مرگ افروز و هیولای سیه روزی بشر بر کره زمین است. برای دفن امپریالیسم آمریکا وهمپیمانانش، راهی بجز خیزش عظیم جهانی برای سوسیالیسم جهانی نمی ماند.
به پیش ای توده های گرسنه بی آینده
به پیش ای زحمتکشان بی حامی در کارخانه ها
و کشتزارهای سوخته و بی آب
به پیش ای کارگران خورشید باخته در اعماق سیاه زمین
برای یک لقمه نان
به پیش ای روشنفکران جان به لب
عشق به انسان و عدالت اهرم اتحاد ماست
womens-power.farah-notash.com
www.farah-notash.com
Women’s Power

1947 شروع تجاوز آمریکا به اوکراین

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate