پشتیبانی عظیم مردم وین از مقاومت دلیرانۀ 

پشتیبانی عظیم مردم وین از مقاومت دلیرانۀ

مردم ایران

فرح نوتاش  – وین  ۸ اکتبر ۲۰۲۲

امروز روزنامه کوریر وین گزارش کرد که ۵۰۰۰ نفر در پشتیبانی از مبارزات مردم ایران در تظاهرات وین شرکت کرده اند.

براستی امروز ایرانیان و مردم وین افتخار آفریدند. این همبستگی، این اتحاد هدفمند، این خلوص و یکپارچگی ضد امپریالیستی بیاد ماندنی خواهد بود. بر گزار کننده این تظاهران منظم، با همبستگی سازمان های آلترناتیو سوسیالیست بین الملل ، “اوستا” زنان کرد ، “روزا” فمینیست های اتریشی، تشکیلات بین المللی حمایت از پناهندگان، سازمان کردی فیکوم، برخی گروه های سوسیالیست و کمونیست و کانون پشتیبانی از مبارزات مردم ایران بوده است.

این تظاهرات ساعت ۱۴ در کارلز پلاتز شروع و در ساعت ۱۷.۳۰ در شوایتزر پارک پایان یافت.

ولی در مسیر حرکت، در مقابل سفارت ایران در وین توقف کرده و بیانیه این تظاهرات توسط یکی ازمبارزان قرائت شد.

بخش هایی از این بیانیه این چنین است: این یک مبارزۀ فرامرزی علیه هر نوع استثمار و ستم است.

این مبارزه علیه یک نظام سرمایه داری در جهان است که با جنگ، تخریب محیط زیست ، بحران های اقتصادی، گرسنگی، تبعیض جنسی، نژاد پرستی و دشمنی با جامعه ی ” ال جی بی تی کیو” توسط رژیم های دیکتاتوری جان بسیاری را می گیرد.

این مبارزه ای است که ما فقط به اتکای قدرت خودمان می توانیم آن را به پیش ببریم. بی تفاوتی قدرت های غربی گویای همه چیز است. آنها نگران حقوق بشر نیستند، و فقط به منافع سیاسی و اقتصادی خود اهمیت می دهند. بجای تحریم، که به ضرر مردم تمام می شود، باید دارایی های هر کسی را که در سطح بین المللی یا در ایران، از رژیم بهره ور شده است مصادر شود.

 نیروهای ارتجاعی و سلطنت طلب با حمایت امپریالیسم غرب، در تلاشند بر جنبش تاثیر بگذارند و رژیم کهنۀ غیر دموکراتیکی جایگزین دیکتاتوری فعلی بشود.

ما می گوییم به شاه و بایدن اعتماد مکن. مقاومت از پائین ساخته می شود. اعتصابان معلمین و

 دانشگاهیان الگویی بر این امر است. خود سازمان دهی از پائین در شرکت ها، دانشگاه ها و محله ها

، نه تنها می تواند رژیم را سرنگون کند، بلکه زمینه را برای در دست گرفتن اقتصاد، جامعه و اداره دموکراتیک آن ها مهیا می سازد.

شعارها، بازتاب شعار های درون ایران بودند. بسیاری از مردم شرکت کننده در این تظاهرات از ملل مختلف جهان بودند و دل و جانشان با مردم در صحنۀ ایران بود.

زنده باد همبستگی بین المللی

پیروز باد مبارزات بی امان  و دلیرانه مردم ایران

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power


آهای ارتشی ها

جبهۀ مردم برای نجات ایران -خط سوم- نه آمریکا نه ملا

اعلامیه شماره ۷۹

شانزدهم مهر= ۰۸.۱۰.۲۰۲۲

هرگز فراموش نخواهد شد، در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷، اولین فدایی ملت یک سرباز بود. سربازی که نمی خواست به مردم تظاهر کننده شلیک کند، و وقتی دستور شلیک را شنید، لوله تفنگ را زیر چانه خود گذشت و به خود شلیک کرد. این آغاز جوانمردی ارتشی ها در آن روز بود.

وقتی سید علی از شدت ترس به فرماندهی ارتش آمد و تمنای تجدید بیعت کرد. درست است که شمایان راه دیگری در آنزمان جز بیعت مجدد نداشتید، ولی مگر شما با فرد صالحی روبرو بوده اید که بر وعده خود وفا کنید. در مقابل فرد متعهد، طبیعتا باید متعهد بود. ولی در مقابل فردی که ایران را به باد فنا داده، و از ایران یک نو مستعمره تمام عیار پنهان برای انگلیس ساخته، که دیگر وفای به عهد خیانت به ملک و ملت است. سیدعلی خامنه ای نوکر درجه یک امپریالیسم انگلیس از انجمن مخوف حجتیه است. کل بیت رهبری همه وابسته به انجمن حجتیه است. اطاق فکری بیت رهبری انگلیس است. برخی مردم فکر می کنند چون رژیم ملا با روسیه و چین ارتباط دارد نوکر آنان است. ولی نمی دانند که حتا ورود به جرگه آنان نیز به دستور انگلیس است. انگلیس خواهان ماندگاری رژیم ملاست. و چون خود نمی تواند از آن حمایت مستقیم بکند ، با بازی موازی آنان را به سوی چین و روسیه رهبری کرده است. و خواهان بر خورداری حمایت رژیم ملا از طرف چین و روسیه است. انگلیس هرگز تمام تخم مرغ هایش را در یک سبد نمی گذارد . رضا شاه انگلیسی هم، به عنوان یک ملی گرا، کمک مالی از لنین می گرفت.

هرگز از خود پرسیده اید که چرا انگلیس در ۵ شهر انگلیس، لندن، منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل و گلاسکو دفتر خامنه ای دائر کرده است؟ و نیتش از بسط و گسترش بساط سید علی چیست؟

سید علی خامنه ای متعهد ترین نوکر ملکه، نه تنها تمام مستعمرات سابق انگلیس را که به دست آمریکا افتاده بود به نام اسلام از چنگ آمریکا می خواهد در آورده ، حتا کشوری مانند لبنان را که از مستعمرات فرانسه بوده را نیز، با پول ایران به زیر سلطه انگلیس می کشاند. بذل و بخشش بی درو پیکر سید علی از بیت المال ایران، نه برای اسلام و مسلمین، بلکه در واقع برای گسترش نو مستعمرات انگلیس بوده است. آزادی فلسطین، نه برای مردم فلسطین است. برای بازگرداندن مستعمرۀ انگلیس، که چه آسان چرچیل آن را به اسرائیل آمریکا بخشیده است! و باید که از طریق حماس و نه از طریق سازمان های دیگر فلسطینی پس گرفته شود. از طریق حماس، که طوق بندگی از طریق اسلام حجتیه انگلیسی به گردنش انداخته شود.

بیدار شوید. بیدار شوید . برای نجات ایران از چنگ این نوکران استعمار در کنار مردم ایران باشید. مردم ایران از این رژیم بیزار است. شما در کنار مردم ایران باشید و نه در خدمت انگلیس. و تمام نیروهای مسلح را هم با خود، به حمایت از مردم ایران نظم دهید. سپاه پاسداران بطورجدی از طریق انجمن حجتیه به زیر پرچم انگلیس برده شده است. این ها همه امتی شده اند. امتی اخلاص به همان بریتانیای کبیر است که در آن خورشید غروب نمی کند! سید علی با پول مفت ایران همه را نوکر انگلیس کرده است. گوش به فحش هایش به انگلیس ندهید. نگاه به اعمالشان بکنید.

شرف نظامی در دفاع از میهن و در کنار مردم کشور خود بودن است. این ملایان بی صفت که از طرف امپریالیست ها برای تحمیق توده ها مامور شده اند، ملک و ملت و شرف و ناموس و آبرو نمی شناسند. ببینید برای دریافت دلار چگونه مشهد را تایلند کرده اند! و آنوقت فرزندان ملت را برای حجاب نمایشی به قتل می رسانند. بخود آیید. شما موظف به وفای عهد باهیچکس جز با ملک و ملت نیستید. ملایان مظهر دروغ و دغل اند. هرگز مباد که خود را مطیع آنان بدانید و ایران و ایرانی را به باد دهید.

با نوکر انگلیس بیعت

خیانت است به ملت

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate