جو بایدن باید متوقف شود 

جو بایدن باید متوقف شود

فرح نوتاش     جبهۀ جهانی ضد امپر یالیست    قدرت زنان      وین   ۲۲ مارس ۲۰۲۲

روز ۷ مارس وقتی رسانه روسیه امروز، خبر از کشف ۳۰ آزمایشگاه تسلیحات بیولوژیکی پنتاگون در اوکراین را داد، تمام رسانه های روسیه در اروپا مسدود شدند.

جو بایدن رسانه های روسیه را محکوم به دروغ گویی کرد و در مقابل مواخذه چین در مورد آزمایشگاه ها، سکوت کرد!

ولی از زمان افشای وجود آزمایشگاه ها ، آمریکا مدام هشدار می دهد ، که ای مردم بدانید و آگاه باشید که روسیه می خواهد علیه مردم اوکراین حملۀ شیمیایی و میکروبی بکند.

جو بایدن فکر می کند که باعده ای معلول ذهنی طرف است که هر طوری بخواهد آنان را بتواند با دروغ هایش متقاعد کند.

جوبایدن یقینا می تواند برخی از رسانه ها را مسدود کند. چنانکه هم اکنون نیز مسدود کرده است، ولی نمی تواند تاریخ را تغییر دهد.

هیچ سندی دال بر حمله شیمیایی و میکروبی روسیه به کشوری موجود نمی باشد، ولی اسناد بی شماری از حمله شیمیایی و میکروبی آمریکا به کشورهایی که حمله کرده وجود دارد. صحنه آرایی های کلاه سفید ها را در سوریه جهان فراموش نکرده است. درد جانکاه قربانیان، کودکان ربوده شده و سوء استفاده از آنان در صحنه آرائی حملۀ شیمیایی هنوز در جان ها باقی است.

از این همه هشدار، برنامه آمریکا، برای بکار بردن سلاح های شیمیایی و میکروبی توسط ارتش نیابتی اش متصور می شود. تا بعد هم روسیه را برای حمله شیمیایی و میکروبی محکوم کند. و این هشدار مکرر و اقدامات بعدی ، پوششی برای پنهان سازی آزمایشگاه های تسلیحات میکروبی پنتاگون در اوکراین می تواند باشد.

برای حفاظت از جان اوکراینی هایی که هنوز در اوکراین زندگی می کنند،

اقدام فوری خبرنگاران و احزاب  در پیشگیری از اجرای این توطئۀ وحشتناک لازم است.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate