قتل دبیر اول سفارت سوئیس در تهران

قتل دبیر اول سفارت سوئیس در تهران

جبهۀ مردم برای نجات ایران (خط سوم)

اعلامیه شماره ۵۳

هفدهم اردیبهشت = ۲۰۲۱.۰۵.۰۷

بیست و چهار دقیقه روز ۱۴ اردیبشت= ۴ ماه مه ۲۰۲۱ ، سیلوی برونر دبیر اول سفارت سویس در تهران و معاون محافظ منافع آمریکا در ایران، از بالکن آپارتمانش در کامرانیه تهران به بیرون پرتاب شده و به باغچه همان عمارت سقوط کرده است. وصیت نامه ای بدون امضاء در آپارتمان او پیداشده که خواسته تمام دارایی اورا به تنها فرزندش بدهند!

کسی که وصیت نامه را بجای” سیلوی برونر نوشته است و آن را بی امضاء در آپارتمان او رها کرده، نمی دانسته که تنها تصدیق امضاء نیست که گویای صحت مدرک است. خط خوانی توسط  متخصصین پلیس جنایی حتا بیشتر از امضاء اهمیت دارد. وانگهی، وادار کردن فردی تحت فشار به نوشتن متنی کار سختی نیست!

فردی که می خواهد اقدام به خودکشی کند و هنوز آنقدر احساس مسئولیت دارد که اقدام به نوشتن وصیت نامه  می کند، هرگز آن را بی امضاء رها نمی کند!

این وصیت نامه بی امضاء سند حضور فردی یا افرادی در این آپارتمان قبل از پرتاب او از طبقه هفدهم به پایین است. فرد یا افرادی که از در ورودی بدون جنجال وارد شده اند. و با استفاده از تاریکی شب عملیات خود را انجام داده و رفته اند. مثل قتل فروهرها . اگر فیلم دوربین مدار بستۀ خانۀ او را قبلا دستکاری نکرده باشند، باید از حضور آن افراد تصویر برداری شده باشد. کارگر این خانه صبح پس از ورود، و غیبت سیلوی برونر پلیس را از ماجرا مطلع کرده است . آیا در باز بوده؟ ، و یا او با کلید در را باز کرده؟

آیا با تهدید کلید ازاو گرفته شده ؟

چه کسانی یا جناح هایی از کشتن سیلوی برونر سود می برند؟

مسئله شماره یک امروز ایران با آمریکا برجام و رفع تحریم هاست.

چه کسانی مخالف حل مسئله برجام هستند ؟ و از همه امکانات برای کشتار و انفجار در هر نقطۀ ایران  بر خوردارند و با کشتن سیلوی برونر به گل آلوده کردن بیشتر روابط ایران و آمریکا امید بسته اند؟

اسرائیل و تند روهای موسوم به ” دلواپسان تحریم” ، با داشتن مواضع مشترک خواهان پیشگیری از حل مسئلۀ برجام هستند. و مواضعشان نزدیک به هم است.

افشای مصاحبۀ ظریف و جنجال آفرینی در آن مورد هم، از تهاجمات همین کانال بوده که هنوز مجریان در سایه اند. به رگبار بستن سوخت برها در سیستان وبلوچستان، و کول برها در کردستان نیز کار همین دلواپسان تحریم ها و قاچاقچیان رانت خوار و مسلح و انحصار طلب است.

اسرائیل خود بار ها اعلان کرده بیش از هزار بار مواضع ایران را در سوریه زده است. حال اگر “جان  کری”  به ظریف گفته دویست بار،جای گله برای کم کردن دفعات باقی است!   در مصاحبه ظریف بطورکلی مطلب تازه ای موجود نیست. از این رو کسانی که از جنجال درست کردن در رابطه با این واضحات کهنه و پوسیده در مصاحبۀ ظریف، می خواهند مثل فرمانده جدید سپاه قدس، پاسدار قاآنی، آب را گل آلوده کرده و از آن ماهی بگیرند ، باید بدانند هرگز با جنجال آفرینی مطهر نمی شوند.

چهل و دو  سال رجز خوانی علیه اسرائیل ، ولی در واقع ۴۲ سال ضربه های همه جانبه از اسرائیل خوردن و سکوت کردن ! و مردم مظلوم ایران را در تلافی کشتن. از ترور دانشمندان گرفته تا بمباران مدام مواضع ایران در سوریه.  سکوت خفت آوری که باعث ریشخند رژیم ملا در جهان بوده است.

و در ادامه، رجز خوانی بی پایان تا به امروز!

 اظهارات ظریف مربوط به قانع کردن پوتین توسط قاسم سلیمانی، برای ورود به سوریه، بشدت مردود است. سیاست دفاعی و جنگی روسیه، با تصمیمی شورایی که قادر به تحقیق همه جانبه هر اقدامی در این مورد باشد، انجام می شود. قاسم سلیمانی یا هیچ فرد دیگری هرگز نمی تواند نقش تعین کننده در تصمیمات کشور روسیه داشته باشد. روسیه به دعوت مستقیم و رسمی  بشار اسد وارد سوریه شده است نه به توصیه لرد قاسم سلیمانی. اهداف روسیه و رژیم ملا در سوریه با اینکه هر دو در دفاع از سوریه بوده اند همسان نبوده است. از این نظر روسیه یک بار اعلان کرد، اگر چه ما با هم همکاری می کنیم ولی متحد نیستیم.

و دیکته کردن اموری توسط  لرد  قاسم سلیمانی به ظریف در برخورد با روسیه، نیز ادامه غصب  قدرت مطلق توسط سید علی خامنه ای است که نه در قانون اساسی گنجانده شده و نه کسی آن را می پذیرد. او با تطمیع سپاهیان، قادر به کشتار معترضین و یا زندانی کردن آنان و تحمیل یک دیکتاتوری نفرت انگیز ریا و تزویر شده است .

 پس ارسال دستورات بیت رهبری توسط لرد قاسم سلیمانی به ظریف نیز، امری کهنه از این کودتای عیان  و غصب تمامی بودجه و قدرت کشور است. و مجموعه بیت رهبر ی که سید علی و فرزندانش باشد با دست اندازی و دخالت در تمام امور کشور ، آن  را به ملک شخصی خود تبدیل کرده اند. و با تکیه به خیانت پاسداران به ملت ایران، به این نقش منفور ادامه می دهند. و تمام اصلاح طلبان و در ادامه آن دولت روحانی به این امر واقف بوده و موافق آن هستند. وگر نه وارد این سیاست کثیف نمی شدند .

پاسداران آلوده به سم انگلیسی حجتیه، فکر می کنند هیچ کس ضربات مدام اسرائیل را به نیروهای ایرانی نمی بیند و نمی شنود. با پنهان کاری فکر می کنند مردم از خبر گزاری های دیگر با آخرین اخبار آشنا نمی شوند!

یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه بیان داشت:

 طی ۴۲ سال گذشته، مقابله با اسرائیل مسیر درستی را در پیش گرفته و قطعا ما به نابودی اسرائیل که هدف تمام آزادی خواهان بوده و رهبر معظم انقلاب و امام راحل نیز آن را دنبال می‌کردند، نزدیک می‌شویم.
فرمانده سپاه پاسداران، حسین سلامی،  از این انفجارها به عنوان «دومینو» نام برد و افزود که «اولین ضربه به اسرائیل می‌تواند آخرین ضربه باشد و با یک عملیات می‌شود این رژیم را منهدم کرد!

این مجموعه ساده عمل نمی کند، در پس هر سناریو،  اهدافی دیگر دنبال می شود.

ترور زنان و مردان به شیوه های متفاوت برای تحمیل خواسته های ضد انسانی اشان چه توسط اسرائیل و چه حاکمیت ملایان امری متداول است. هر دو رژیم افکار ضد انسانی و طمع سیری ناپذیر غصب اموال و بودجه کشوری و منطقه ای را دارند.

در صد کوچکی از کشتار زنان را توسط شوهران و یا دوست پسران  و یا اقوام  عقب مانده نزدیک باید در نظر گرفت.

ولی در این میان سکوت مقامات سوئیسی و درز نکردن این فاجعه به اخبار خارجی بسیار تعجب برانگیز است!

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate