قتل دختر بی گناه کرد، جنایت جدید جمهوری اسلامی!

قتل دختر بی گناه کرد، جنایت جدید جمهوری اسلامی!

عصر امروز با اعلام خبر مرگ جانگداز مهسا (ژینا) امینی در بیمارستان کسری در تهران، برگ ننگین دیگری به کارنامه سراسر جنایت رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی افزوده شد. مهسا سه روز پیش هنگامی که از کردستان به همراه خانواده خود به تهران مسافرت کرده بود در جلوی چشمان برادر معترض و خانواده اش توسط مزدوران “گشت ارشاد” رژیم که به “گشت کشتار” معروف شده است به اتهام مسخره “بد حجابی” دستگیر و به بازداشتگاه رژیم منتقل شد. اما مدتی بعد جسد نیمه جان او در حالی که در اثر ضرب و شتم در  زمان بازداشت از ناحیه سر و پاها آسیب دیده بود  و از گوشش خون بیرون می آمد به بیمارستان کسری منتقل و این دختر جوان پس از سپری کردن ساعاتی در حالت کوما و مرگ مغزی، سرانجام عصر امروز ، جمعه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، جان خود را از دست داد.

مرگ دردناک مهسا موجی از خشم و نفرت عمومی را علیه سردمداران جمهوری اسلامی و دژخیمان سرکوبگر این رژیم بوجود آورده است، تا جایی که برغم وجود جو سرکوب و خفقان، مردم جان به لب رسیده و خشمگین، امشب  تظاهرات های پراکنده ای در شهر تهران بر پا کرده اند. آنها با شعارهای “مرگ بر خامنه ای”، “خامنه ای قاتله، ولایتش باطله”، “می کشم، می کشم، هر آنکه خواهرم کشت”، ” از کردستان تا تهران، ستم علیه زنان”، ” مرگ بر ستمگر”، “ما همه مهسا هستیم بجنگ تا بجنگیم” و … خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی ابراز می دارند. نیروهای سرکوبگر نیز طبق معمول به وظیفه ضد انقلابی خود عمل کرده و اکنون ضمن حمله و ضرب و شتم تظاهر کنندگان، تعدادی از زنان معترض را دستگیر کرده اند.

شدت رسوایی اقدام جنایتکارانه مزدوران رژیم به حدی ست که مقامات ریز و درشت این حکومت ضد خلقی از جمله رییس جمهوری جلاد و وزیر کشور تبهکار رژیم به میدان آمده اند و ضمن رد حقیقت مضروب شدن و قتل این دختر جوان در چنگال مزدوران حکومتشان، خواهان”بررسی” این پرونده و “برخورد قانونی” با آن شده اند. ادعایی که از هم اکنون با تمسخر مردم آگاه مواجه شده و پاسخ خود را با شعارهای “مرگ بر خامنه ای” و “بجنگ تا بجنگیم” گرفته است.

مهسا نه اولین قربانی بی گناه تبهکاریهای رژیم جنایت پیشه و زن ستیز جمهوری اسلامی بوده  و نه آخرین آنها خواهد بود. جمهوری اسلامی یک رژیم وابسته به امپریالیسم (محصول گوادلوپ)، نوکر سرمایه داران و غارتگران جهانی و دشمن کارگران، زحمتکشان، زنان، خلقهای تحت ستم و تمامی اقشار رنجدیده ماست که در امر حفاظت از نظام غرق در بحران و فساد حاکم، تنها با سرکوب وحشیانه مردم و کوشش برای خفه کردن هر گونه صدای مخالفت و اعتراض قادر به ادامه عمر ننگین خود می باشد.

تامین امنیت و آسایش زنان، تامین نان و کار و مسکن و آزادی برای توده های تحت ستم در یک ایران آزاد و دمکراتیک که در آن نیازی به دستگیری و شکنجه و قتل دختران و زنان میهنمان به خاطر نوع پوشش شان نباشد، در گام اول نیازمند گسترش مبارزات متحدانه قهر آمیز توده ها برای سرنگونی این رژیم اهریمنی و قاتل توده های ستمدیده می باشد.  

چریکهای فدایی خلق ایران، مرگ دردناک مهسا (ژینا) امینی را تسلیت گفته و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و عزیزان او، ایمان دارند که جمهوری اسلامی دیر یا زود بهای تمامی این جنایات ریز و درشت خود را در مواجهه با توده های به پا خاسته و انقلاب بنیان برافکن آنان خواهد داد.

جمهوری اسلامی، دشمن زحمتکشان، نوکر غارتگران، نابود باید گردد!

مرگ بر رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی! پیروز باد انقلاب!

چریکهای فدایی خلق ایران

۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate