مواضع سیاسی ایرج مصداقی

مواضع سیاسی ایرج مصداقی- گذشته از مواضع ارتجاعی وضد انسانی ؛ مصداق یک فرصت طلبی سیاسی هم هست.
مصداقی زمانی از اسلام رجوی حمایت میکرد چون فکر میکرد شانسی برای کسب قدرت سیاسی دارد. حتی زمانی که از زندان آزاد شده بود وبقول خودش محقق هم هست و از جنایات فرقه رجوی در عراق کاملا با خبر بود. اما باز تا سالها بعد از زندان فقط از فرقه اسلامی رجوی حمایت میکرد. چون هنوز فکر میکرد شانس گرفتن قدرت سیاسی را دارند. اما زمانی که متوجه شد دیگر اسلام رجوی و فرقه رجوی در ایران آینده ای ندارند از این فرقه کناره گرفت و کم کم شد دشمن این فرقه اسلامی.
اما بزودی متوجه شد باید از وارثان حکومت فاشیست رضا خانی دفاع کند چون بقول خودش فقط اینان هستند که گویا شانس گرفتن قدرت سیاسی را دارا هستند. اما گویا ایرج مصداقی مثل گذشته اینبار هم کور خوانده است.
انقلابی در کار است که دشمن اسلام وسلطنت وهر نوع دیکتاتوری وجنایت وزن ستیزی وانسانی ستیزی است. دشمن شاهنشاهان اسلام پناه وسایه خدا است. انقلاب زن-زندگی-آزادی وبرابری انسانها است.
این انقلاب کل تاریخ اسلام و سلطنت ودیکتاتوری وجنایات پادشاهان و اسلاف و نوادگانشان را به گورستان تاریخ خواهد فرستاد. مصداقی و مصداقی ها ودیگر شعبان بیمخها و شاه اللهی ها وحامیانشان ربطی به آینده و جامعه انسانی ندارند .
افشای مواضع سیاسی ایرج مصداقی افشای تاریخ ۲۵۰۰ سال جنایات پادشاهان وادمکشان سلطنتی است. افشای جنایات همه دیکتاتورها وادمکشان در طول تاریخ است. افشای حکومتهای سانسور-زندان-شکنجه- ترور و اعدام است. افشای پادشاهان اسلام پناه وسابه خدا ها است. افشای ناسیونالیزم کور وضد انسانی ایرانی است
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate