مبصران سیاسی امر به معروف ونهی از منکر

مبصران سیاسی امر به معروف ونهی از منکر. :…
.گویا یک عده بنام «چپ وکمونیست» از فرط بیکاری خیلی دلشان برای حکک سوخته وخیلی ناراحت هستند که چرا یک نفر از کادرهای این حزب؛ عضو فلان سازمان غربگرا شده.
یکی نیست به اینان بگوید شما که الان چندین سال است معتقدید حکک یک حزب بورژوازی وسلطنت طلب وطرفدار غرب وآمریکا وناتو است. خب چرا انقدر وقت گرانبهای خودتان را صرف یک عضو این حزب میکنید که در سازمانی غرب گرا فعال بوده. ؟ آیا این حد واندازه های فعالیت سیاسی شما است؟ مبارزه با «گرایشات راست» حکک؟
اگر کوچکترین شغل سیاسی ووظیفه سیاسی داشتید آیا فکر میکردید این چنین خودتان را مشغول چنین «افشاگری» هایی میکردید.؟
عزیزان من؛ دست از سر حکک و اکثر احزاب آپسوزیون بکشید. خودتان بروید بقول خودتان امپریالیسم جهانی را سرنگون کنید وبه جامعه نشان دهید که مبارزه کمونیستی ورادیکال کدامین است. دست از این شامورتی بازیهای افشاگری بر دارید
بگذارید احزاب سیاسی خودشان تکلیف اعضا وکادرهای خودشان واعمال قانونی وغیر قانونی آنان را بعهده بگیرند. کاسه داغتر از آش نشوید. این همه اشک تمساح برای چی؟
برای خودتان شغل دیگری پیدا کنید. اگر هم از فعالیت سیاسی وشغل های این چنینی خسته شده اید. بروید استراحت بکنید وخودرا بازنشسته کنید. دنیا بدون « فعالیت سیاسی» این چنینی شما مطمئنا دنیای بهتری خواهد بود.
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate