ادعای شاه الله مبنا بر بقدرت رسیدن حکومت اخوندی توسط نیروی چپ وکمونیست در سال ۵۷

اصلا طبق قانون ۱۳۱۰ ضد اشتراکی حکومت رضا خان فاشیست حتی داشتن عقاید کمونیستی غیر قانونی بود و طرف را به زندان و شکنجه واعدام محکوم میکردند.
در زمان شاه همه سازمانهای چپ وکمونیستی غیر قانونی و اعضای آنان زیر شکنجه و در زندان و اعدام بسر میبردند.
درمقطع ۵۷ شاید تعداد اعضای فعال کمونیستها از فدایی گرفته تا مجاهد و دیگر سازمانها در داخل ایران که میتوانستند علنی وغیر علنی فعالیت بکنند از تعداد انگشتان دستها کمتر بود. اعضای این سازمانها بخاطر الطاف ملکوکانه شاهنشاه آریامهر – ولایت فقیه سلطنت ؛توسط ساواک یا کشته شده بودند ویا در زندان بودند ویا فراری و یا کاملا مخفی. آیا در چنین شرایطی کمونیستها میتوانستند حکومت خمینی را بقدرت برسانند؟
اما اخوندها و اسلامیون در کل تاریخ ۵۷ سال حکومت ادمکش ودیکتاتور پهلوی کاملا آزادانه فعالیت میکردند. از مساجد تا مدارس ؛ از داشگاهها تا ادارات ؛ از ارتش تا کل نیروهای مسلح وشهربانی وساواک؛از کتابهای درسی تا رادیو وتلویزیون وروزنامه ها ومجلات.؛از درون دربار تا درون شهر ها ودهات. وبالاخره در تمام جامعه آخوندهای مفتخور از شاه وساواک مستمری دریافت میکردند و از سربازی معاف بودند تا تبلیغات اسلامی وقرآنی را در همه جای این وطن استقرار دهند.
در مقطع ۵۷ بخاطر سیاستهای شاه اسلام پناه وسایه خدا کل مملکت اسلام زده وآخوند زده شده بود. وبقول داریوش همایون سلطنت طلب ؛بیش از دهها هزار مسجد توسط حکومت شاه بنا شده بود.حتی اکثر نیروهای چپ هم بخاطر همین جو خفقان ودیکتاتوری وسانسور؛ اسلامزده شده بودند واز اسلام واقعی وآخوندها آگاهی کامل نداشتند.
در چنین شرایطی خیزش انقلابی مردم برای سرنگونی حکومت دیکتاتور وجنایتکار پهلوی در ۵۷ جامعه اماده پذیرش اخوندها وخمینی هم بود. که با کمک دول غربی و در کنفرانس گوآدولپ و با مذاکزات مخفی چند ماهه ابراهیم یزدی و قطب زاده و بهشتی ؛خمینی را از طریق کربلا به پاریس و از طریق رویت در کره ماه به مردم حقنه کردند.
اینکه تعدادی انگشت شمار فدایی و مجاهد وکمونیست که اصل وجودشان در ایران کاملا غیر قانونی ومخفی بود توانستند حکومت خمینی را بقدرت برسانند فقط تراوشاتی از کله های بی مغز شاه اللهی ها در قرن ۲۱ است که دارد بیرون میریزد
شاه الله و حکومت پهلوی مانند حزب الله و حکومت اسلامی مظهر جهالت و جنایت هستند. میخواهند حکومت اسلام پناه وسایه خدای شاه جنایتکار را تبرئه بکنند.
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate